Pagani Zonda R Evo: Ο άρχοντας του δαχτυλιδιού
Μια αναβαθμισμένη εκδοχή της ιταλικής εξωτικής πρότασης φαίνεται να προετοιμάζεται για την κατάρριψη νέων ρεκόρ στην απαιτητικότερη πίστα της Ευρώπης ακόμα και αν ο προηγούμενος κάτοχος ήταν μια εκδοχή του εαυτού του.
Έχοντας πραγματοποιήσει ήδη την πρώτη του επίσημη δημόσια εμφάνιση στο φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood το τελευταίο Σαββατοκύριακο του Ιουνίου, το Pagani Zonda R Evo δεν έχει τίποτα να κρύψει όσον αφορά τη δεδομένα εκκεντρική και άμεσα αναγνωρίσιμη σιλουέτα του.
Παρά την επίσημη εμφάνιση του Zonda Evo R, η Pagani κρατά διπλοκλειδωμένα τα τεχνικά χαρακτηριστικά που αφορούν την ταχύτερη εκδοχή του εξωτικού μοντέλου, συνεχίζοντας τις δοκιμές εξέλιξής του.
Ανεξαρτήτως της έλλειψης επίσημων στοιχείων επικρατέστερη επιλογή για τον κινητήρα που θα εξοπλίσει την ιταλική πρόταση θεωρείται μια αναβαθμισμένη εκδοχή του V12 κινητήρα των 6,0 λίτρων η οποία θα αποδίδει 760 ίππους. Παράλληλα, το ιταλικό supercar αναμένεται να υιοθετήσει μια σειρά από βελτιώσεις σε ανάρτηση και πλαίσιο προκειμένου να ανταποκριθεί στην προσαυξημένη ισχύ του κινητήρα του.
Όσον αφορά τις επιδόσεις που θα του εξασφαλίζουν αυτές οι τροποποιήσεις, οι πληροφορίες θέλουν την ιταλική πρόταση να ολοκληρώνει τη διαδικασία 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 2,7 δευτερόλεπτα και να φτάνει την τελική ταχύτητα των 351 χλμ./ώρα.
Με αυτές τις συστάσεις το Pagani Zonda Evo R ίσως ξεπεράσει το ρεκόρ του Zonda R Nurburgring στην ομώνυμη πίστα και τον χρόνο των 6 λεπτών και 47 δευτερολέπτων που η συγκεκριμένη έκδοση χρειάστηκε για να ολοκληρώσει ένα γύρο στην «πράσινη κόλαση».
AUTOMEDIA
- Πώς δρούσε το κύκλωμα που εκμεταλλευόταν ανήλικους αλλοδαπούς για να πουλάνε λαθραία τσιγάρα – 11 συλλήψεις
- Γαλλία: Drones εθεάθησαν πάνω από τη βάση πυρηνοκίνητων υποβρυχίων στην Μπρεστ
- Ο αθέατος πόλεμος μεταξύ των διαιτητών
- Ποιοι τουρίστες επιλέγουν την Αθήνα – Οι δύο σημαντικότερες αγορές
- Συμφωνία Meta-εκδοτών για ενημέρωση μέσω ΑΙ – Αγωγή των NY Times κατά της Perplexity
- ΣΥΡΙΖΑ: Πού πάνε τα χρήματα του Ταμείου Ανάκαμψης; – Διαφήμιση 828.000€ για σιδηροδρομικά που δεν έγιναν
