Στην Ολλανδία και την πίστα του Assen ο Casey Stoner πήρε τη νίκη και απέδειξε για μία ακόμη φορά πως δεν κατέκτησε τυχαία 2 παγκόσμιους τίτλους.

Ο αναβάτης της Honda είδε στην πρώτη στροφή τον μεγάλο του αντίπαλο Jorge Lorenzo (Yamaha) να παρασύρεται από τον Alvaro Bautista (Gresini Honda) και να εγκαταλείπει. Αμέσως ο Αυστραλός πέρασε στο 2ο σχέδιο.

Άφησε το συναθλητή του Dani Pedrosa να παλέψει να δώσει το ρυθμό στον αγώνα και εκείνος ακολούθησε υπομονετικά κάνοντας καλύτερη διαχείριση ελαστικών. Εννέα γύρους πριν το τέλος πέρασε στην πρώτη θέση έκανε μια διαφορά ασφαλείας και έφτασε πρώτος στον τερματισμό.

Με αυτή τη νίκη ο C. Stoner, πλέον ισοβαθμεί στην πρώτη θέση της βαθμολογίας με τον άτυχο, στο Assen, Jorge Lorenzo ο οποίος είδε τον αγώνα του να τελειώνει στην πρώτη στροφή.

Ο Alvaro Bautista άργησε υπερβολικά στα φρένα μετά την εκκίνηση με αποτέλεσμα να χάσει το εμπρός μέρος της Gresini Honda. Με την πτώση του παράσυρε τη Yamaha του Jorge Lorenzo και το αποτέλεσμα ήταν να εγκαταλείψουν και οι δύο. Μετά το περιστατικό ο Ισπανός επέστρεψε έξαλλος στο pit box της ομάδας και έφυγε από την Ολλανδία με μηδέν βαθμούς σε ένα πολύ κρίσιμο σημείο του πρωταθλήματος.

Καλή εμφάνιση στο Assen πραγματοποίησε ο Dani Pedrosa τερματίζοντας στη 2η θέση. Ο Ισπανός είχε καλό ρυθμό στο ξεκίνημα του αγώνα. Όμως στους τελευταίους γύρους τα ελαστικά του είχαν φθαρεί υπερβολικά με αποτέλεσμα ο D. Pedrosa να μην μπορεί να διεκδικήσει τη νίκη.

Όμως η «μάχη» έγινε για την 3η θέση του podium ανάμεσα στους Ben Spies (Yamaha) και του Andrea Dovizioso (Yamaha Tech3). Ο Β. Spies κατάφερε να κρατήσει τον «Dovi» σχεδόν σε όλη τη διάρκεια του αγώνα πίσω του, αλλά ο Ιταλός είχε ένα άσσο κρυμμένο στο μανίκι της… φόρμας του.

Στην πρώτη στροφή του τελευταίου γύρου έκανε την κίνησή του, πέρασε μπροστά από τον «Elbows» και κατάφερε να «κλέψει» την 3η θέση και να πετύχει το δεύτερο φετινό του podium. Στην 5η θέση τερμάτισε ο συναθλητής του «Dovi» Cal Crutchlow, ο οποίος παρασύρθηκε στην αρχή του αγώνα από το ατύχημα των A. Bautista με τον J. Lorenzo και έχασε αρκετό χρόνο.

Την εξάδα έκλεισε ο Nicky Hayden (Ducati), ο οποίος πάλεψε με τους Hector Barbera και τον Valentino Rossi πριν ο Ιταλός μπει στα pits. Ο «Doctor» είχε πρόβλημα με το πίσω ελαστικό του σε βαθμό που αναγκάστηκε να μπει στα pits, να αλλάξει ελαστικό και να επιστρέψει στην πίστα για να τερματίσει τελικά στην 13η θέση.

Πρώτη CRT στην κατάταξη ήταν η Aprilia του Randy De Puniet στην 8η θέση, το καλύτερο φετινό αποτέλεσμα του Γάλλου, αλλά των CRT μοτοσικλετών.

Επόμενος αγώνας σε μόλις μία εβδομάδα στην Γερμανία και την πίστα του Sachsenring.

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

1. Casey Stoner (Honda) 41:19.855”

2. Dani Pedrosa (Honda) + 4,965”

3. Andrea Dovizioso (Tech 3 Yamaha) + 11,994”

4. Ben Spies (Yamaha) + 14,775”

5. Cal Crutchlow (Tech 3 Yamaha) + 22,074”

6. Nicky Hayden (Ducati) + 31,660”

7. Hector Barbera (Pramac Ducati) + 59,107”

8. Randy de Puniet (Aspar Aprilia ) + 1:04,441”

9. Michele Pirro (FTR – Honda) + 1:06,980”

10. Mattia Pasini (Speed Master Aprilia) + 1:25,087”

auto.in.gr