Mazda: Τίτλοι τέλους για τον περιστροφικό κινητήρα
Η Mazda βάζει τέλος στην παραγωγή περιστροφικών κινητήρων, τερματίζοντας παράλληλα και την παραγωγή του RX-8.
Την Παρασκευή 22 Ιουνίου 2012 η Mazda παρήγαγε τον τελευταίο, όπως όλα δείχνουν, περιστροφικό κινητήρα, γεγονός που οδηγεί και στην αναστολή της παραγωγικής διαδικασίας του RX-8.
Έχοντας αποτύχει να προσαρμοστεί στις σύγχρονες προδιαγραφές εκπομπής ρύπων και να περιορίσει την κατανάλωση καυσίμου, ο κινητήρας Wankel του RX-8 αποτελεί πλέον παρελθόν.
Η ιαπωνική φίρμα χρησιμοποιεί το συγκεκριμένο τύπο κινητήρων από το 1967, όταν και πέρασε στην παραγωγή το Cosmo Sport.
Ακολούθησε το RX-7 (1978), το οποίο απέκτησε τρεις διαφορετικές γενιές, αποτελώντας μία από τις δημοφιλέστερες προτάσεις στην κατηγορία των sports coupe.
Tο 2003 ήταν η σειρά του RX-8 να δώσει συνέχεια στην… περιστροφική παράδοση της Mazda. Η διάθεση του RX-8 στην ευρωπαϊκή αγορά, ωστόσο, τερματίστηκε το 2010, ενώ ένα χρόνο αργότερα η ιαπωνική πρόταση αποσύρθηκε και από τις αγορές της Βορείου Αμερικής.
auto.in.gr
- Η Ρωσία στοχεύει να στρατολογήσει πάνω από 400.000 στρατιώτες το 2026
- Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Κυριακή 28.12.2025]
- Μπαλωθιές στο Ηράκλειο: Αδέσποτη σφαίρα κατέληξε σε διπλανό σπίτι
- Πίζα – Γιουβέντους 0-2: Χτίζει σερί η Μεγάλη Κυρία
- Πλακιάς: Όσο πλησιάζει η δίκη για τα Τέμπη, τόσο πιο πολύ θα αναφέρεται το οικονομικό για ευνόητους λόγους – Διαψεύδει δημοσιεύματα
- Τένις: Οι αντίπαλοι της Εθνικής στο United Cup

