Την Παρασκευή 22 Ιουνίου 2012 η Mazda παρήγαγε τον τελευταίο, όπως όλα δείχνουν, περιστροφικό κινητήρα, γεγονός που οδηγεί και στην αναστολή της παραγωγικής διαδικασίας του RX-8.

Έχοντας αποτύχει να προσαρμοστεί στις σύγχρονες προδιαγραφές εκπομπής ρύπων και να περιορίσει την κατανάλωση καυσίμου, ο κινητήρας Wankel του RX-8 αποτελεί πλέον παρελθόν.

Η ιαπωνική φίρμα χρησιμοποιεί το συγκεκριμένο τύπο κινητήρων από το 1967, όταν και πέρασε στην παραγωγή το Cosmo Sport.

Ακολούθησε το RX-7 (1978), το οποίο απέκτησε τρεις διαφορετικές γενιές, αποτελώντας μία από τις δημοφιλέστερες προτάσεις στην κατηγορία των sports coupe.

Tο 2003 ήταν η σειρά του RX-8 να δώσει συνέχεια στην… περιστροφική παράδοση της Mazda. Η διάθεση του RX-8 στην ευρωπαϊκή αγορά, ωστόσο, τερματίστηκε το 2010, ενώ ένα χρόνο αργότερα η ιαπωνική πρόταση αποσύρθηκε και από τις αγορές της Βορείου Αμερικής.

auto.in.gr