Mazda: Τίτλοι τέλους για τον περιστροφικό κινητήρα
Η Mazda βάζει τέλος στην παραγωγή περιστροφικών κινητήρων, τερματίζοντας παράλληλα και την παραγωγή του RX-8.
Την Παρασκευή 22 Ιουνίου 2012 η Mazda παρήγαγε τον τελευταίο, όπως όλα δείχνουν, περιστροφικό κινητήρα, γεγονός που οδηγεί και στην αναστολή της παραγωγικής διαδικασίας του RX-8.
Έχοντας αποτύχει να προσαρμοστεί στις σύγχρονες προδιαγραφές εκπομπής ρύπων και να περιορίσει την κατανάλωση καυσίμου, ο κινητήρας Wankel του RX-8 αποτελεί πλέον παρελθόν.
Η ιαπωνική φίρμα χρησιμοποιεί το συγκεκριμένο τύπο κινητήρων από το 1967, όταν και πέρασε στην παραγωγή το Cosmo Sport.
Ακολούθησε το RX-7 (1978), το οποίο απέκτησε τρεις διαφορετικές γενιές, αποτελώντας μία από τις δημοφιλέστερες προτάσεις στην κατηγορία των sports coupe.
Tο 2003 ήταν η σειρά του RX-8 να δώσει συνέχεια στην… περιστροφική παράδοση της Mazda. Η διάθεση του RX-8 στην ευρωπαϊκή αγορά, ωστόσο, τερματίστηκε το 2010, ενώ ένα χρόνο αργότερα η ιαπωνική πρόταση αποσύρθηκε και από τις αγορές της Βορείου Αμερικής.
auto.in.gr
- Διάρρηξη στο Δημαρχείο Σαρωνικού – Ταυτοποιήθηκε 39χρονος δράστης
- Ενώσεις Καταναλωτών: Ως 20% ευρώ ακριβότερο το χριστουγεννιάτικο τραπέζι
- Παναθηναϊκός – Πανιώνιος 110-66: Εύκολη νίκη των «πράσινων» με εμφάνιση-ρεκόρ του Ρογκαβόπουλου (vid)
- Κακοκαιρία Byron: Αποκαταστάθηκε η γραμμή των τρένων στο τμήμα Λάρισα – Λειανοκλάδι – Λάρισα
- Δημογραφικό: Η πληθυσμιακή πυραμίδα Ελλήνων και αλλοδαπών – Γεννήσεις, θάνατοι και το κρίσιμο 7,1%
- Τέλος το κρυφτό: Τζίτζι Χαντίντ και Μπράντλεϊ Κούπερ στην πρώτη τους κοινή συνέντευξη


