Η αργκό έκφραση «έστειλε για τσάι τους αντιπάλους του» ταιριάζει απόλυτα στη νίκη του Jorge Lorenzo (Yamaha)ιδιαίτερα στο Grand Prix της Βρετανίας.

Ο Ισπανός γιόρτασε την πρόσφατη ανανέωση του συμβολαίου του με την Yamaha με μία νίκη με διαφορά 3,3 δευτερόλεπτα από τον δεύτερο Casey Stoner (Honda). Στην τρίτη θέση του podium ανέβηκε ο Dani Pedrosa με Honda (3,5″ η διαφορά από τον πρώτο).

Ο poleman του αγώνα A.Bautista (Gresini Honda) τερμάτισε 4ος μετά από δυνατή μάχη (στους τελευταίους γύρους) με τους C. Stoner και D.Pedrosa για μία θέση στο podium.
Την 4η νίκη για το 2012 (και την 3η συνεχόμενη)πέτυχε ο Jorge Lorenzo(Yamaha) στο Silverstone.

Μαζί του στο podium ανέβηκαν οι αναβάτες της Honda Casey Stoner και Dani Pedrosa

Την καλύτερη εκκίνηση έκανε ο Ben Spies (Yamaha), ο οποίος έδειχνε πως μπορούσε να πάρει μία θέση στο podium όμως δεν κατάφερε να διατηρήσει το ρυθμό του.

Αντίθετα ο J. Lorenzo, στην εκκίνηση δεν είχε πολύ καλή αντίδραση και στον πρώτο γύρο έμεινε στην 6η θέση.

Περίπου στη μέση του αγώνα ανέβασε την απόδοσή του, έφτασε την ομάδα των πρωτοπόρων και άρχισε να προσπερνά για θέσεις στην πρώτη πεντάδα.

Τελευταίος αντίπαλός του για τη νίκη ήταν ο Casey Stoner (Honda) στην κορυφή, όπου περίμενε την κατάλληλη στιγμή να τον περάσει. Όταν βρέθηκε στην πρώτη θέση, έφτιαξε μια διαφορά ασφαλείας την οποία κράτησε ως το τέλος του αγώνα.

Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Casey Stoner με την Repsol Honda. Ο Αυστραλός έκανε πολύ καλό ξεκίνημα και δεν άργησε να πάρει την πρωτοπορία αφήνοντας τους υπόλοιπους να παλεύουν για τις πιο πίσω θέσεις.

Σταδιακά όμως έχασε το ρυθμό του. Αιτία η πολύ γρήγορη φθορά του πίσω ελαστικού.

Τότε άρχισε να τον πλησιάζει ο J. Lorenzo μέχρι που τον πέρασε. Ο πρωταθλητής του 2011 συνέχισε να χάνει έδαφος και κινδύνευσε να χάσει θέσεις από τους D. Pedrosa και τον A. Bautista, αλλά τελικά κατάφερε να κρατηθεί 2ος.

Το podium συμπλήρωσε ο Dani Pedrosa, ο οποίος πάλεψε δυνατά ως το τέλος του αγώνα. Όταν είδε ότι ρισκάρει πολύ έμεινε 3ος.

Πάρα πολύ καλή εμφάνιση πραγματοποίησε και ο Alvaro Bautista (Honda Gresini). Ο Ισπανός ξεκίνησε καλά από την Pole position και σε όλο τον αγώνα βρισκόταν ανάμεσα στους πρώτους.

Ο Ben Spies είχε ακόμα ένα πολύ καλό ξεκίνημα στον αγώνα, αλλά η συνέχεια ήταν απογοητευτική.

Αντίθετα με τον B. Spies, ηρωική (όπως αναμενόταν) ήταν η εμφάνιση του Cal Crutchlow (Yamaha Tech3). Ο Βρετανός ξεκίνησε από την τελευταία θέση (δεν πήρε μέρος στις κατατακτήριες δοκιμές λόγω τραυματισμό του στον αστράγαλο το Σάββατο).

Μετά από πολύ καλή οδήγηση κατάφερε να φτάσει στην 6η θέση. Αυτός ήταν ίσως ο πιο εντυπωσιακός αγώνας του Βρετανού ο οποίος νίκησε τον πόνο.

Πρώτη Ducati στην κατάταξη ήταν στην 7η θέση η GP12 του Nicky Hayden. Ο Αμερικανός στο πρώτο μισό του αγώνα ήταν πολύ εντυπωσιακός.

Στη συνέχεια όμως το πίσω ελαστικό του έχασε την απόδοσή του με αποτέλεσμα να χάσει πολλές θέσεις. Αντίθετα ήταν η εμφάνιση του Valentino Rossi (τερμάτισε στην 9ος ).

Πρώτη CRT το Silverstone ήταν για μια ακόμα φορά η Aprilia ART του Aleix Espargaro. Ο Ισπανός έδωσε ακόμα μια όμορφη μάχη με τον teammate του Randy De Puniet και επικράτησε κερδίζοντας πολύτιμους βαθμούς.

Επόμενος αγώνας στο Assen της Ολλανδίας σε δύο εβδομάδες.

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

1ος Jorge Lorenzo (Yamaha) 41:16.429

2ος Casey Stoner ( Honda) + 3,313”

3ος Dani Pedrosa (Honda)+ 3,599”

4ος Alvaro Bautista (Honda Gresini) + 5,196”

5ος Ben Spies (Yamaha) +11,531”

6ος Cal Crutchlow (Yamaha Tech 3)+ 15,112”

7ος Nicky Hayden (Ducati) + 15,527”

8ος Stefan Brandl (LCR Honda)+ 22,521”

9ος Valentino Rossi (Ducati) +36,138”

10ος Hector Barbera (Pramac Ducati) + 41,328”


Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ

1 J. Lorenzo 140

2 C. Stoner 115

3 D. Pedrosa 101

4 C. Crutchlow 66

5 A. Dovizioso 60

6 V. Rossi 58

7 A. Bautista 58

8 S. Bradl 51

9 N. Hayden 49

10 H. Barbera 37

auto.in.gr