Ένα ακόμη βήμα, σε επίπεδο τεχνολογίας, πολυτέλειας και αποδοτικότητας, πραγματοποιεί η Σειρά 7 της BMW μετά και την ανανέωσή της.

Το υπερ-πολυτελές sedan της βαυαρικής φίρμας αναβάθμισε τις εξοπλιστικές προδιαγραφές της, φροντίζοντας παράλληλα να ενισχύσει την αποδοτικότητα των κινητήριων συνόλων που την εξοπλίζουν.

Τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, σε συνδυασμό με την ανασχεδιασμένη κεντρική εισαγωγή αέρα -οι γρίλιες στα «νεφρά» της επιβλητικής BMW περιορίστηκαν σε αριθμό- ξεχωρίζουν στο μπροστινό τμήμα.

Παράλληλα οι εξωτερικοί καθρέπτες απέκτησαν φλας στο κατώτερο τμήμα τους και το τελείωμα του αμαξώματος μία διακριτική λωρίδα χρωμίου, η οποία συνδέει τους ανακλαστήρες του προφυλακτήρα.

Στο εσωτερικό, η ανάλυση των γραφικών του πίνακα οργάνων καθώς και της οθόνης των 10,25 ιντσών βελτιώθηκε, ενώ στη δεύτερη περίπτωση δεν λείπουν και οι τρισδιάστατες αναπαραστάσεις.

Με το αυτόματο κιβώτιο των οκτώ σχέσεων και μία σειρά από τεχνολογίες εξοικονόμησης ενέργειας στον βασικό της εξοπλισμό, όπως η λειτουργία start&stop, η ανάκτηση ενέργειας από την πέδηση και η διαμόρφωση ECO PRO που μπορεί να επιλέξει κανείς από τη δεύτερη γενιά του Driving Experience Control, η Σειρά 7 περνά σε ένα νέο επίπεδο αποδοτικότητας.

Η ανανεωμένη Σειρά 7 θα προσφέρεται σε τέσσερις εκδόσεις βενζίνης και σε τρεις εκδόσεις diesel. Συγκεκριμένα η 730i με έναν εξακύλινδρο κινητήρα βενζίνης 3,0 λίτρων ο οποίος αποδίδει 258 ίππους. Η 740i φτάνει τους 320 ίππους, φιλοξενώντας κάτω από το καπό της την υπερτροφοδοτούμενη εκδοχή του γνωστού, πλέον, «straight six», ενώ με τη βοήθεια ενός επίσης υπερτροφοδοτούμενου V8 κινητήρα βενζίνης η 750i αγγίζει τους 449 ίππους. Η κορυφαία έκδοση της ανανεωμένης Σειρά 7 διαθέτει έναν V12 κινητήρα χωρητικότητας 6,0 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 544 ίππους.

Στις εκδόσεις diesel, οι οποίες προσφέρονται και με σύστημα τετρακίνησης, την αρχή κάνει ο εξακύλινδρος κινητήρας των 3,0 λίτρων, που στην έκδοση 730d αποδίδει 258 ίππους και στην έκδοση 740d 313 ίππους.

Ο ίδιος κινητήρας, με άμεσο ψεκασμό και δύο διαφορετικού μεγέθους υπερσυμπιεστές, φροντίζει και για την κίνηση της αποκλειστικά τετρακίνητης 750d xDrive, παράγοντας 381 ίππους και 740 Nm ροπής.

Την γκάμα της Σειράς 7 εξακολουθεί να συμπληρώνει η υβριδική έκδοση του αυτοκινήτου, η οποία συνδυάζει έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 3,0 λίτρων με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, αποδίδοντας συνδυαστικά 354 ίππους και καταναλώνοντας μόλις 6,8 λίτρα καυσίμου (μέση τιμή) ανά 100 χιλιόμετρα.

auto.in.gr