Νέος, υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης από την Opel
Ένα νέο, υπετροφοφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης άμεσου ψεκασμού χωρητικότητας 1.598 κ.εκ. περνά στην παραγωγή η Opel.
Την σταδιακή αντικατάσταση των κινητήρων βενζίνης και diesel που συναντάμε σήμερα στην γκάμα της θα επιχειρήσει η Opel.
Για την ακρίβεια, η γερμανική φίρμα πρόκειται να περάσει στην παραγωγή τρεις νέους κινητήρες μέσα στους επόμενους δώδεκα μήνες, με σκοπό τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου, των ρύπων, του θορύβου αλλά και τη διατήρηση της απαιτούμενης ροπής.
Το πρώτο από τα τρία μηχανικά σύνολα της Opel είναι ένας τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας άμεσου ψεκασμού 1.598 κ.εκ., ο οποίος θα προσφέρεται σε διαφορετικές εκδόσεις ισχύος.
Στην ισχυρότερη από αυτές θα παράγει 200 ίππους στις 4.700 σ.α.λ. και 300 Nm ροπής στις 1.700 σ.α.λ., ενώ με τη βοήθεια του start&stop η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα θα είναι κατά 13% περιορισμένες σε σχέση με τον αντίστοιχων προδιαγραφών κινητήρα που διαθέτει σήμερα η Opel.
Το συγκεκριμένο μοτέρ θα περάσει στην παραγωγή στα τέλη του 2012, σε εργοστάσιο της Opel στο Szentgotthardt της Ουγγαρίας,
auto.in.gr
- NBA: Πιθανή «μετακόμιση» στη Euroleague βλέπουν οι Αμερικανοί για το Νο2 στο draft του 2020
- Ακραία καιρικά φαινόμενα στην Ευρώπη – Οι καύσωνες και οι πλημμύρες που σημάδεψαν το 2025
- Ευρώ: H Βουλγαρία στο κατώφλι του ενιαίου νομίσματος
- Γιώργος Μαζωνάκης: «Φτάνει! Η υπομονή είναι αρετή»
- Η AfD ετοιμάζεται να αλλάξει τη Γερμανία
- Απαγορεύσεις, AI slop και chatbots που δοξάζουν τον Χίτλερ: Τα μεγαλύτερα σκάνδαλα στα social media φέτος
