Porsche Macan 2014: Μικρογραφώντας την επιτυχία
Ανεπίσημη πρώτη για το Porsche Macan, το υποψήφιο μικρότερο SUV της Porsche που απαθανατίζεται για πρώτη φορά από το φωτογραφικό φακό.
Το νέο Porsche Macan ή το μοντέλο που οι περισσότεροι συνήθισαν να αποκαλούν, μικρή Cayenne, κατάφερε να πάρει ένα σαφές προβάδισμα στο χρονοδιάγραμμα προϊόντων της Porsche έναντι άλλων ενδεχόμενων αφίξεων στην γκάμα της φίρμας, ακριβώς εξαιτίας της επιτυχίας του, μέχρι στιγμής, μοναδικού SUV της, σε επίπεδο πωλήσεων.
Έτσι, φιλοδοξώντας να δώσει το ταχύτερο δυνατό συνέχεια στο «success story» της Cayenne, το Macan έχει αφήσει οριστικά πίσω του το στάδιο των ασαφών σκίτσων, περνώντας στο πεδίο δοκιμών απ΄ όπου και προσφέρει τις πρώτες εικόνες του.
Όπως και προκύπτει από αυτές τις λήψεις, το νέο SUV της Porsche δεν κέρδισε αδίκως το όνομα μικρή Cayenne, καθώς δείχνει ακριβώς σαν μια μικρογραφία του γνωστού SUV της φίρμας με χαμηλότερη οροφή.
Μια απλή παρατήρηση αρκεί για να αποκαλύψει τις γραμμές της Cayenne στο αμάξωμα του Macan, τα ανάλογης σχεδίασης και θέσης φωτιστικά σώματα «υπογραμμισμένα» από τις σειρές LED που τοποθετούνται πάνω από εξίσου διογκωμένους θόλους καθώς και το παρόμοιο σχήμα των αεραγωγών.
Ανεξαρτήτως των ομοιοτήτων με την Cayenne, αφετηρία του Macan αποτελεί ένα μοντέλο της Audi και συγκεκριμένα η πλατφόρμα του Q5.
Παρά την κοινή αφετηρία, το Macan αναμένεται να έχει μεγαλύτερο πλάτος σε σχέση με το SUV της Audi, κάτι που σε συνδυασμό με τη διαφορετική σχεδίαση της γραμμής οροφής και την έντονη κλίση στο παρμπρίζ όσο και πίσω, αναμένεται να δώσει στο υποψήφιο μικρότερο SUV της Porsche πιο sport χαρακτήρα σε σχέση με το μοντέλο στο οποίο βασίζεται.
Την πρώτη ύλη για την γκάμα κινητήρων που θα εξοπλίσει το Macan θα αποτελέσουν τα μηχανικά σύνολα του Q5 αφού όμως περάσουν από το κέντρο εξέλιξης της Porsche, με στόχο το νέο SUV να προσφέρει μικρότερους σε χωρητικότητα, αλλά και αποδοτικότερους κινητήρες σε σχέση με το πρώτο SUV της φίρμας.
Την κορυφαία έκδοση του νέου SUV αναμένεται να εξοπλίσει ένας V6 κινητήρας 3,0 λίτρων με ισχύ 350 ίππων που θα μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του PDK κιβωτίου επτά σχέσεων της Porsche. Ο συνδυασμός αυτός αναμένεται να εξασφαλίζει στο γερμανικό SUV επιδόσεις που αντιστοιχούν σε πέντε δευτερόλεπτα για την ολοκλήρωση της διαδικασίας «0-100 χλμ./ώρα».
Στη βάση της γκάμας αναμένεται να βρεθούν εκδόσεις οι οποίες θα εξοπλίζονται με τους νέους κινητήρες που η Porsche εξελίσσει και για την «μικρή Boxster». Πρόκειται για επίπεδους τετρακύλινδρους κινητήρες χωρητικότητας 2,4 λίτρων που φιλοδοξούν να επαναπροσδιορίσουν τη χρυσή τομή μεταξύ επιδόσεων και αποδοτικότητας πάντα σε συνάρτηση με την ταυτότητα της Porsche.
Επίσης, το Macan όπως εξάλλου και η Cayenne, θα διαθέτει στην γκάμα του και πετρελαιοκινητήρες, ενώ στο μέλλον αναμένεται και μια υβριδική εκδοχή του στα χνάρια της αντίστοιχης, επερχόμενης έδκοση του Audi Q5, η οποία θα συνδυάζει ένα δίλιτρο TFSI με ηλεκτροκινητήρα. Στην περίπτωση του Macan ωστόσο η υβριδική έκδοση αναμένεται να είναι τετρακίνητη.
Παράλληλα, σε σχέση με το Audi Q5, η συμβατική έκδοση του Porsche Macan αναμένεται να έχει μεγαλύτερους τροχούς και σύστημα διεύθυνσης ανάλογο των προτύπων της Porsche.
To τεχνολογικό προφίλ του Macan θα συμπληρώσουν το σύστημα διαχείρισης ροπής της Porsche και ενεργή ανάρτηση προσφέροντας τις γνωστές δυνατότητες παραμετροποίησης του πλαισίου.
AUTOMEDIA
- ΠΑΟΚ – Ολυμπιακός 1-3: Πήρε το ντέρμπι και έβαψε «ερυθρόλευκο» το League Cup
- «Ήταν βάρβαρα βασανιστήρια» – Φρικιαστικές μαρτυρίες επιζώντων από τις «θεραπείες» μεταστροφής
- Πολεμικό κλίμα καλλιεργεί το Μαξίμου με τους αγρότες: Τρακτέρ κινείται με την όπισθεν εναντίον ΜΑΤ – Βροχή δακρυγόνων
- Ωραίο το πουλόβερ σου – Μήπως είναι φτιαγμένο από μαλλί gay προβάτων;
- Γερμανία: Δια πυρός και σιδήρου ο Μερτς – Το αμφιλεγόμενο νομοσχέδιο που έθεσε σε δοκιμασία την κυβέρνηση
- Live streaming: Η κλήρωση του Μουντιάλ 2026
