Από μηδενική βάση ο διάλογος του υπουργείου Παιδείας για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών
Από μηδενική βάση ξεκινά ο διάλογος για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, καθώς ο υπουργός Γ.Μπαμπινιώτης αποφάσισε να αφήσει στην άκρη όλα τα σχέδια που εκπονήθηκαν από τους προκατόχους του. Τις βάσεις στις οποίες θα τεθεί η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών συζήτησε με τους εκπροσώπους της ΟΛΜΕ, της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας και της Ομοσπονδίας Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδος (ΟΙΕΛΕ).
Από μηδενική βάση ξεκινά ο διάλογος για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, καθώς ο υπουργός Γ.Μπαμπινιώτης αποφάσισε να αφήσει στην άκρη όλα τα σχέδια που εκπονήθηκαν από τους προκατόχους του.
«Οποιοδήποτε προσχέδιο ΠΔ για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών είχε συνταχθεί στο παρελθόν από υπηρεσιακούς παράγοντες, ούτε είναι σε γνώση της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου ούτε τη δεσμεύει» δήλωσε ο κ. Μπαμπινιώτης μετά την πρώτη συνάντησή του με τους καθηγητές.
Ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ Ν.Παπαχρήστος δήλωσε: «Η ΟΛΜΕ πιστεύει ότι η όποια αξιολόγηση πρέπει να έχει καθαρά εκπαιδευτικό προσανατολισμό και να στοχεύει στη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου και του εκπαιδευτικού.
» Υπό αυτή την έννοια εκφράσαμε στον υπουργό μας τον προβληματισμό για τη σύνδεση της αξιολόγησης με το μισθολόγιο και τη μισθολογική εξέλιξη. Σε κάθε περίπτωση η ΟΛΜΕ θα εξετάσει το ζήτημα και θα επανέλθει, πλην όμως είναι δεδομένο ότι ζητούμε την αποσύνδεση της αξιολόγησης από το μισθό και τη μισθολογική εξέλιξη».
Από την πλευρά του ο πρόεδρος της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Κ.Μαντάς τόνισε: «Έχουμε καταθέσει συγκεκριμένη πρόταση στον υπουργό Παιδείας και στην προηγούμενη συνάντησή μας. Είναι μία πρόταση η οποία είναι πεντακάθαρη. Αφορά τον τρόπο με τον οποίο εμείς λέμε ότι πρέπει να αποτιμάται το εκπαιδευτικό έργο, προκειμένου να υπάρξουν διορθώσεις και επεμβάσεις που θα το κάνουν καλύτερο. Σε καμία περίπτωση βέβαια, δεν είμαστε διατεθειμένοι να συνδεθεί με την εξέλιξη του εκπαιδευτικού η οποιαδήποτε αξιολόγηση, η οποία φαίνεται ότι θα είναι θολή και απροσδιόριστη.»
Τέλος, ο πρόεδρος της ΟΙΕΛΕ ότι στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης είναι μείζον θέμα η αξιολόγηση.
«Σε πολλά σχολεία έχει καθιερωθεί με έναν ιδιόρρυθμο αναξιοκρατικό τρόπο -σε πολλά μεγάλα ιδιωτικά σχολεία- και η αξιολόγηση δεν έχει βοηθήσει μέχρι τώρα σε ποιοτικότερη εκπαίδευση στο χώρο της ιδιωτικής πρωτοβουλίας. Μείζον θέμα για εμάς είναι η αξιολόγηση από το διευθυντή του σχολείου που ταυτόχρονα είναι διευθυντής ή άνθρωπος του ιδιοκτήτη.»
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,ΑΠΕ-ΜΠΕ
- Αγρότης με δεσμευμένο λογαριασμό: «Δεν έχω ούτε ένα ευρώ» – H κυβέρνηση «λειτουργεί με πρακτικές Βόρειας Κορέας»
- Η Ρωσία στοχεύει να στρατολογήσει πάνω από 400.000 στρατιώτες το 2026
- Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Κυριακή 28.12.2025]
- Μπαλωθιές στο Ηράκλειο: Αδέσποτη σφαίρα κατέληξε σε διπλανό σπίτι
- Πίζα – Γιουβέντους 0-2: Χτίζει σερί η Μεγάλη Κυρία
- Πλακιάς: Όσο πλησιάζει η δίκη για τα Τέμπη, τόσο πιο πολύ θα αναφέρεται το οικονομικό για ευνόητους λόγους – Διαψεύδει δημοσιεύματα

