Την επέκτασή της σε νέες αγορές του εξωτερικού εξετάζει η αρτοβιομηχανία Elbisco, στο πλαίσιο της στρατηγικής για την αντιμετώπιση των δύσκολων συνθηκών που επικρατούν στην εγχώρια αγορά.

Επίσης, σχεδιάζει τη δημιουργία προϊόντων προστιθέμενης διατροφικής αξίας με βάση τις σύγχρονες διατροφικές ανάγκες αλλά και το διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών και παράλληλα δρομολογεί τη μεγαλύτερη ανάμειξή της στο χώρο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.

Όπως τονίζει η διοίκηση της εταιρείας στην ετήσια έκθεση για τα οικονομικά αποτελέσματα για την περσινή χρήση, ήδη οι προσπάθειες που έλαβαν χώρα το 2011 στις προαναφερόμενες κατευθύνσεις απέδωσαν καρπούς και εκτιμά πως θα ισχυροποιήσουν τη θέση της Elbisco εντός του 2012.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ