Λίγο πριν την εκκίνηση των δοκιμών εξέλιξης για τα MotoGP οι Jorge Lorenzo και Ben Spies παρουσίασαν τη νέα εργοστασιακή «Μ1».

Το Show ξεκίνησε μπροστά στο κλειστό pit box της ομάδας. Οι δύο αναβάτες πραγματοποίησαν τα αποκαλυπτήρια των δύο αγωνιστικών δικύκλων και στη συνέχεια όλοι κατευθύνθηκαν στο ανανεωμένο hospitality της ομάδας. Εκεί ο διευθυντής της ομάδας Lin Jarvis, οι δύο αναβάτες και ο Kouichi Tsuji (Yamaha M1 project leader) έκαναν την παρουσίαση.

Οι δύο αναβάτες περιορίστηκαν στο να πουν πόσο καλή είναι η νέα μοτοσικλέτα των 1.000 κ.εκ. και πόσο «φιλική» και… εύκολη είναι για τον οδηγό της. Ο Ben Spies, μάλιστα ανέφερε ότι η ισχυρότερη μοτοσικλέτα ταιριάζει περισσότερο στο στυλ οδήγησής του.

O J. Lorenzo πάλι αναφέρθηκε στη νέα οπτική της λέγοντας: «Μου αρέσουν τα νέα χρώματα της Yamaha και η εταιρία έχει δουλέψει σκληρά για να έχουμε ανταγωνιστική μοτοσικλέτα και να παλέψουμε φέτος». Πάντως ο πρωταθλητής του 2010 έδειξε να είναι προβληματισμένος με τις υψηλές τελικές ταχύτητες των νέων μοτοσικλετών. «Oι μοτοσικλέτες αυτές έχουν περίπου 10% περισσότερη ισχύ. Στη Sepang καταφέραμε να έχουμε 14 χλμ. μεγαλύτερη τελική ταχύτητα. Σε πίστες σαν το Mugello θα φτάσουμε τα 360 χλμ. Αν ήταν στο χέρι μου θα μείωνα λίγο την τελική ταχύτητα». Και πρόσθεσε:

«Με τα 1.000άρια θα έχουμε περισσότερο θέαμα. Δεν θα πρέπει να έχουμε τόσο μεγάλη ακρίβεια και μπορείς να φρενάρεις αργά και να εκμεταλλευτείς τη ροπή».

Περισσότερο αναλυτικός για την «M1″ ήταν ο Kouichi Tsuji: » Το βασικό μας πρόβλημα ήταν η ισχύς του κινητήρα και η ωφέλιμη κλίμακα αυτής. Πλέον εφαρμόσαμε νέα τεχνολογία για να αυξήσουμε το ποσοστό της ωφέλιμης απόδοσης του κινητήρα διατηρώντας την κατανάλωση σε χαμηλό επίπεδο. Επιπλέον, είδαμε ότι τα παραπάνω 200 κ.εκ. του κινητήρα αύξησαν την ροπή περίπου 10%, που σημαίνει ότι κερδίσαμε σχεδόν 14χλμ./ώρα στην τελική ταχύτητα σε μεγάλες πίστες.

Για τις πιο αργές CRT μοτοσικλέτες ο B. Spies δήλωσε: «Είναι πολύ πιο γρήγορες οι πρωτότυπες μοτοσικλέτες και δεν θα έχουμε κανένα πρόβλημα, εκτός αν υπάρχει κάποια διεκδίκηση θέσης.»

Πάντως ο Αμερικανός είπε ότι τα προσπεράσματα δεν τον απασχολούν αφού τα είχε συνηθίσει στο Αμερικανικό Πρωτάθλημα.

Στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και ο J. Lorenzo, που δήλωσε ότι τα προσπεράσματα θα ξεκινούν μετά από τον 23ο – 24ο γύρο. Έτσι μέχρι εκείνη την στιγμή οι εργοστασιακές μοτοσικλέτες θα είναι μπροστά χωρίς πρόβλημα.

auto.in.gr