Τις Μ6 Coupe και Cabrio αποκάλυψε η BMW εν όψει της εκθεσιακής τους πρεμιέρας η οποία θα πραγματοποιηθεί σε λιγότερο από ένα μήνα στη Γενεύη.

Τα δύο μοντέλα εξοπλίζονται με twin-turbo V8 κινητήρα χωρητικότητας 4,4 λίτρων με απόδοση 560 ίππων και 680 Nm ροπής που, όπως εξάλλου και το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων με το οποίο συνδυάζεται, προέρχονται από την M5.

Το θηριώδες μηχανικό σύνολο επιταχύνει την M6 Coupe από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,2 δευτερόλεπτα -ήτοι κατά 2/10 του δευτερολέπτου ταχύτερα από την αντίστοιχη επίδοση της Μ5- και από 0-200 χλμ./ώρα σε 12,6 δευτερόλεπτα. Οι αντίστοιχες επιδόσεις της βαρύτερης Cabrio έκδοσης ανέρχονται σε 4,3 και 13,1 δευτερόλεπτα.

Παράλληλα, χάρη στην παρουσία του συστήματος άμεσου ψεκασμού, της διπλής υπερτροφοδότησης, του stop-start καθώς και του συστήματος ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση, τόσο η Coupe όσο και η Convertible έκδοση της Μ6 υπόσχονται κατά 30% λιγότερη κατανάλωση καυσίμου σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του μοντέλου και τον V10 των 5,0 λίτρων με τον οποίο εφοδιαζόταν.

Αναλυτικότερα, η Coupe M6 καταναλώνει 9,9 λίτρα/100 χλμ. και εκλύει 232 γρ./χλμ διοξείδιο του άνθρακα, ενώ η Cabrio καταναλώνει 10,3 λίτρα/100 χλμ. και εκλύει 239 γρ./χλμ. διοξειδίου του άνθρακα.

Τα δύο μοντέλα υιοθετούν μια πιο αιχμηρή εμφάνιση διαθέτοντας νέους προφυλακτήρες, διογκωμένους θόλους και πιο επιθετικό bodykit. Την εικόνα συμπληρώνουν οι τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης που τοποθετούνται στις δύο πλευρές του αεροδυναμικού διαχύτη και φυσικά τα διακριτικά Μ, ενώ στις προαιρετικές επιλογές εξοπλισμού συγκαταλέγονται, όπως θα ήταν αναμενόμενο, και τροχοί 20 ιντσών.

Η οροφή της Coupe κατασκευάζεται από ανθρακονήματα όπως ισχύει για την πλειονότητα των εκδόσεων «Μ», ενώ και στις δύο εκδοχές της M6 οι θύρες και το καπό κατασκευάζονται από αλουμίνιο προς όφελος του χαμηλού βάρους.

Παρά τον αδιαφιλονίκητα sport χαρακτήρα της Μ6 υπάρχει πάντα και η πρακτική διάσταση που προκύπτει από το μέγεθος του μοντέλου και η οποία στοιχειοθετείται από το μέγεθος των 460 λίτρων του πορτ μπαγκάζ στην περίπτωση της Μ6 Coupe και των 350 λίτρων -300 με την οροφή ανοιχτή- της Μ6 Convertible, στοιχεία που έχουν βελτιωθεί αισθητά σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του μοντέλου.

Στο εσωτερικό κυριαρχεί ο συνδυασμός δέρματος και ανθρακονημάτων, το ειδικά σχεδιασμένο για την έκδοση sport τιμόνι και φυσικά τα sport καθίσματα. Σε επίπεδο εξοπλισμού, υπάρχουν επιλογές από head-up display, κάμερες οπισθοπορείας και συστήματα ασφαλείας όπως το BMW Night Vision και το σύστημα ειδοποίησης σε περίπτωση ακούσιας αλλαγής λωρίδας, έως θερμαινόμενο τιμόνι και ηχοσύστημα Bang & Olufsen.

Από την συγκεκριμένη έκδοση δεν θα μπορούσαν να λείπουν η αναλόγως διαμορφωμένη ανάρτηση, το ενεργό «Μ» διαφορικό καθώς και το προσανατολισμένο στα χαρακτηριστικά των Μ6 σύστημα ευστάθειας το οποίο έχει εμπλουτιστεί με «Μ» ρύθμιση. Παράλληλα οι αγοραστές των Μ6 θα μπορούν να επιλέξουν τα «Μ» κεραμικά δισκόφρενα τα οποία αποτελούν στοιχείο του προαιρετικού εξοπλισμού.

auto.in.gr