Παρά τα προβλήματα με τα ελαστικά και την πίεση από τον δεύτερο Mikko Hirvonen.(Red Bull Total Citroen DS3 WRC) ο Jari-Matti Latvala,κρατά την πρώτη θέση με διαφορά 23”.

Ο οδηγός της Ford χωρίς να μειώσει ρυθμό κατάφερε να διαχειριστεί τη φθορά των ελαστικών η οποία έκανε τους διεκδικητές των πρώτων θέσεων να μειώσουν την ταχύτητά τους.

Οι τελευταίες ειδικές διαδρομές της δεύτερης ημέρας είχαν λιγότερο χιόνι και πάγο με αποτέλεσμα τα λάστιχα με τα καρφιά, που χρησιμοποιούν οι οδηγοί, να έχουν σημαντική φθορά. Μάλιστα ο S.Loeb είχε ένα κλατάρισμα, από φθορά ελαστικού το οποίο τον καθυστέρησε πολύ.

Όμως ο J.M Latvala είχε τον έλεγχο στα σημεία που χρειαζόταν (τόσο στο τερέν όσο και στο συναγωνισμό) και κράτησε με διαφορά ασφαλείας πίσω του τον Mikko Hirvonen.

Στην Τρίτη θέση μένει ο Petter Solberg (Castrol Ford Fiesta WRC) ο οποίος εκμεταλλεύτηκε την ατυχία του Mads Ostberg (Adapta Ford Fiesta WRC).

Ο Νορβηγός είχε πρόβλημα με τα ηλεκτρικά του κινητήρα στην 17η Ειδική Διαδρομή όπου το μοτέρ “γύρισε” στο launch mode (καθεστώς εκκίνησης). Ο M.Ostberg ταλαιπωρήθηκε για εκατοντάδες μέτρα ώσπου να κάνει “reset” και να επαναφέρει τον κινητήρα.

Το 60ο ράλλυ Σουηδίας είναι αυτό που ο Sebastien Loeb θέλει να ξεχάσει. Κατεστραμμένα ελαστικά σταματούν τις προσπάθειές του να ξεφύγει από την 7η θέση και τον Henning Solberg (Go Fast Ford) ο οποίος τον καταδιώκει.

auto.in.gr