«Πράσινο φως» από το υπουργείο Υποδομών για πέντε νέες λεωφορειολωρίδες στη Θεσσαλονίκη
Το «πράσινο φως» για την κατασκευή πέντε νέων λεωφορειολωρίδων στη Θεσσαλονίκη άναψε ο υφυπουργός Υποδομών, Γιάννης Μαγκριώτης, μετά από σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε το πρωί της Δευτέρας στο δημαρχιακό μέγαρο της πόλης. Όπως ανέφερε ο υφυπουργός, με την ολοκλήρωση της βασικής γραμμής του Μετρό το 2015 σε συνδυασμό τις λεωφορειολωρίδες θα αλλάξει ο συγκοινωνιακός χάρτης της πόλης.
Το «πράσινο φως» για την κατασκευή πέντε νέων λεωφορειολωρίδων στη Θεσσαλονίκη άναψε ο υφυπουργός Υποδομών, Γιάννης Μαγκριώτης, μετά από σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε το πρωί της Δευτέρας στο δημαρχιακό μέγαρο της πόλης.
Οι νέες λεωφορειολωρίδες θα κατασκευαστούν στη Λεωφόρο Στρατού, και στα δύο ρεύματα, από την Καυταντζόγλου έως την οδό Αγίας Τριάδος, στην οδό Αλεξάνδρου Παπαναστασίου, επίσης στα δύο ρεύματα, στο τρίγωνο από την Λεωφόρο Στρατού και την οδό Κωνσταντινουπόλεως έως την Βαλαγιάννη, σε ολόκληρο το τμήμα της Αγγελάκη και στην Γεωργίου Παπανδρέου, από το ύψος της Μαρίας Κάλλας έως την Θεμιστοκλή Σοφούλη.
Η πέμπτη λεωφορειολωρίδα, που συμπεριλαμβάνεται στις νέες, είναι αυτή της οδού Εθνικής Αντιστάσεως στην Καλαμαριά, η οποία έχει κατασκευαστεί εδώ και καιρό όμως δεν διαθέτει άδεια λειτουργίας.
«Τα χρήματα για την κατασκευή των λεωφορειολωρίδων είναι διασφαλισμένα, είναι περίπου 500.000 ευρώ και ελπίζουμε πως μέσα από τον συντονισμό και τη συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς οι ειδικές λωρίδες θα τεθούν σε λειτουργία έως το καλοκαίρι» δήλωσε ο αρμόδιος υφυπουργός κ.Μαγκριώτης.
Όπως ανέφερε ο υφυπουργός, με την ολοκλήρωση της βασικής γραμμής του Μετρό το 2015 και σε συνδυασμό με τις λεωφορειολωρίδες θα αλλάξει ο συγκοινωνιακός χάρτης της πόλης.
Ως πρώτη προτεραιότητα για το δήμο Θεσσαλονίκης έθεσε τα μέσα μαζικής μεταφοράς ο δήμαρχος κ. Μπουτάρης. «Προτεραιότητα έχουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Το αυτοκίνητο πέθανε. Πρέπει να μάθουμε να ζούμε αλλιώς. Η σκέψη μας φτάνει ακόμη και σε πλήρη απαγόρευση του Ι.Χ. στο κέντρο της πόλης» είπε.
Θετικός ως προς την κατασκευή λεωφορειολωρίδων και έτοιμος για κάθε συνεργασία εμφανίστηκε και ο δήμαρχος Καλαμαριάς, Θεοδόσης Μπακογλίδης, ενώ ο αντιδήμαρχος του Δήμου Θεσσαλονίκης, Ανδρέας Κουράκης, τόνισε πως το δημοτικό συμβούλιο θα πρέπει να αποφασίσει για την είσοδο των ποδηλάτων και των ταξί στις νέες λεωφορειολωρίδες.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,ΑΠΕ-ΜΠΕ
- Μπιλ Γκέιτς για AI: Γιατί κάποιες εταιρείες θα αξίζουν λιγότερο στο μέλλον
- Η δικαιοσύνη στο Καζακστάν και…. οι Γερμανοί ξανάρχονται
- Ελεγκτικό Συνέδριο: Στο μικροσκόπιο του δημόσια έργα… μιας χρήσης – Το μωσαϊκό των αστοχιών
- Τίνος είσαι εσύ; Η Φραντσέσκα Σκορσέζε δεν ντρέπεται να πει ότι βρήκε δουλειά χάρη στο διάσημο επίθετό της
- «Οι πραγματικοί αγρότες έχουν μείνει απλήρωτοι»: Σφοδρά πυρά κατά της κυβέρνησης στο φόντο των κινητοποιήσεων
- Ταμείο Ανάκαμψης: Ψαλίδι σε 135 έργα του «Ελλάδα 2.0» – Ολόκληρη η λίστα



