Το ταλέντο του Casey Stoner και η τεχνολογική πρόοδος της Honda με τη μοτοσικλέτα RC212V (και ειδικά με το κιβώτιο ταχυτήτων της) ανέβασαν τον συνδυασμό σε δυσθεώρητα επίπεδα στο MotoGP του 2011, όπως συμφώνησαν οι μεγάλοι τους αντίπαλοι – ο Jorge Lorenzo και ο επικεφαλής της ομάδας μηχανικών του Ισπανού στη Yamaha, Wilco Zeelenberg.

Ο δεύτερος είπε: «Η βασική διαφορά από το 2010 είναι ότι ο Casey στη σέλα της Honda ανέβασε τα πράγματα σε άλλο επίπεδο. Γνωρίζαμε ότι η Honda είχε κάνει ένα μεγάλο βήμα τον Αύγουστο που είχε προηγηθεί, στο Brno, διότι ο Jorge φώναζε ‘βοήθεια’ στη Yamaha και της ζητούσε να κάνει ένα βήμα.

Για να κάνουμε αυτό το βήμα έχουμε τη δική μας φιλοσοφία και δεν μπορείς να αλλάξεις πολλά – διαφορετικά πηδάς στην ίδια σωσίβια λέμβο με τη Ducati. Δεν θέλαμε να βρεθούμε στην ίδια βάρκα κι έτσι εύκολα μπορεί κανείς να φτάσει στο συμπέρασμα ότι δεν κάναμε αρκετή δουλειά.

Αλλά δεν ισχύει αυτό. Η μοτοσικλέτα μας ήταν ικανή να διεκδικήσει το πρωτάθλημα, αλλά η Honda ήταν αναμφίβολα ισχυρή φέτος με τον Casey. Για μένα αυτή τη στιγμή οι δύο αναβάτες που είναι πάνω από όλους είναι ο Casey και ο Jorge.

Ο Dani [Pedrosa] ορισμένες φορές είναι εντυπωσιακά γρήγοροι, αλλά για μένα στο MotoGP υπάρχει μόνο ο Casey και ο Jorge. Αυτό είναι ξεκάθαρο και, με τις διαφορές στις μοτοσικλέτες μας, ο Jorge είναι ικανός να κερδίσει τους καλύτερους», κατέληξε ο Wilco Zeelenberg.

Μιλώντας για τις αιτίες απώλειας του τίτλου το 2011, ο Jorge Lorenzo είχε δηλώσει πριν λίγες μέρες: «η πρώτη είναι ότι η Honda έκανε ένα μεγάλο βήμα στο τέλος του 2010 και φέτος απέκτησε νέο κιβώτιο ταχυτήτων, που την έκανε πολύ ανταγωνιστική.

Έπειτα η Honda πήρε τον Casey και δεν μπορώ να πω τίποτα καινούριο που να μην έχω ήδη πει για εκείνον. Είναι εξαιρετικά ταλαντούχος και μπορεί να οδηγεί τη μοτοσικλέτα στο όριο σε κάθε περίσταση. Η παρουσία του έκανε όλους τους αναβάτες της Honda πιο δυνατούς, διότι έπρεπε να φτάσουν σε υψηλότερα όρια.

Η Yamaha έκανε μεγάλη προσπάθεια να βελτιώσει τη μοτοσικλέτα αλλά δεν καταφέραμε να βελτιωθούμε τόσο πολύ. Αυτές είναι οι τρεις αιτίες για τις οποίες ήμασταν λίγο πιο αργοί και είχαμε λιγότερες ευκαιρίες για να κερδίζουμε τους αγώνες».

auto.in.gr