Η έκθεση του Τόκυο έφερε στο προσκήνιο το μέλλον του δημοφιλούς ΜΧ-5 το οποίο είναι σίγουρο αλλά διφορούμενο όσον αφορά το μηχανικό του σύνολο. Ο επικεφαλής της Mazda Takashi Yanamouchi σε πρόσφατες δηλώσεις του άφησε να εννοηθεί ότι το μοντέλο που θα αντικαταστήσει το MX-5 από το 2014 θα φιλοξενεί κάτω από το καπό του μια μετεξέλιξη του περίφημου περιστροφικού κινητήρα της ιαπωνικής φίρμας, χωρίς όμως να δοθούν περαιτέρω διευκρινίσεις.

Ωστόσο, νέες πληροφορίες που είδαν το φως της δημοσιότητας, αποκαλύπτουν ότι το σενάριο του περιστροφικού κινητήρα δεν είναι το μοναδικό που εξετάζει η Mazda για το ιαπωνικό roadster καθώς στο όνομα μιας πιο οικολογικής συμπεριφοράς φημολογείται ότι στους υποψήφιους κινητήρες βρίσκεται και ένα τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο με χωρητικότητα 1,3 λίτρων που θα βασίζεται στην πρόσφατη τεχνολογία SkyActiv.

Ανεξαρτήτως μηχανικού συνόλου, δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι η Mazda θα μειώσει το βάρος του roadster όσο είναι δυνατόν προκειμένου να διασφαλίσει τη δυναμική οδική του συμπεριφορά, ενώ ήδη οι πρώτες πληροφορίες προς αυτήν την κατεύθυνση κάνουν λόγο για βάρος κοντά στα 800 κιλά.

Μένοντας στην ανεπίσημη πληροφόρηση όσον αφορά το νέο MX-5, υπάρχει μια έντονη φημολογία ότι το ιαπωνικό roadster θα μοιραστεί την ίδια πισωκίνηση πλατφόρμα με τον αντικαταστάτη του RX-8.

auto.in.gr