Χρησιμοποιώντας μια νέα πτέρυγα από το μονοθέσιο της Ferrari του 2012, ο Felipe Massa σημείωσε τον ταχύτερο γύρο της πρώτης αγωνιστικής ημέρας στο νεότευκτο σιρκουί Buddh της Ινδίας, ενόψει του παρθενικού Grand Prix της χώρας και 17ου φετινού αγώνα της Formula 1.

Ο Βραζιλιάνος ήταν στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών ένα δευτερόλεπτο ταχύτερος από τον Lewis Hamilton της McLaren, που είχε πετύχει τον πρώτο χρόνο στην πρωινή πρώτη περίοδο.

Ωστόσο, εκ των υστρέρων αποδείχθηκε ότι ο χρόνος που πέτυχε ο Αγγλος έγινε ενώ κυμάτιζαν στη στροφή 16 κίτρινες σημαίες για τη Williams του Pastor Maldonado, η οποία έμεινε ακινητοποιημένη με πρόβλημα στον κινητήρα. Ως αποτέλεσμα ο Lewis Hamilton (όπως και ο Sergio Perez της Sauber) τιμωρήθηκε με ποινή τριών θέσεων στην εκκίνηση του αγώνα της Κυριακής.

Η πρώτη περίοδος δοκιμών διακόπηκε αρχικά για να απομακρυνθεί από την πίστα ένα αδέσποτο σκυλί. Σύντομα οι οδηγοί μπήκαν στην πίστα και φυσικά η σκονισμένη άσφαλτος οδήγησε αρκετούς σε μικροεξόδους.

Όταν η άσφαλτος στρώθηκε με το πρώτο φιλμ γόμας οι Sebastian Vettel και Mark Webber της RBR ανέβηκαν στην κορυφή της κατάταξης, ώσπου τους εκτόπισε στο τέλος της περιόδου ο Lewis Hamilton.

Την ίδια στιγμή, ένα πρόβλημα στον κινητήρα της Ferrari άφησε τον Fernando Alonso ακινητοποιημένο στα pits, καθώς ο Ισπανός πρόλαβε να κάνει μόνο τέσσερις -μη ανταγωνιστικούς- γύρους.

Στη δεύτερη περίοδο ο Sebastian Vettel ήταν και πάλι επικεφαλής, ώσπου περίπου 15 λεπτά πριν το τέλος ο Felipe Massa με τη μαλακή γόμα σημείωσε τον πρώτο χρόνο με διαφορά μόλις 88 χιλιοστών του δευτερολέπτου από τον Γερμανό.

Ο Fernando Alonso τους ακολούθησε περίπου στα δύο δέκατα του δευτερολέπτου, ενώ από εκεί και πίσω ο 4ος Lewis Hamilton έμεινε πάνω από επτά δέκατα μακριά από την κορυφή, όπως και ο Mark Webber. Στον αγώνα της πατρίδας της, στο μεταξύ, η Force India ήταν η ταχύτερη από τις υπόλοιπες ομάδες, με τον 7ο χρόνο του Adrian Sutil.

F1 – GP ΙΝΔΙΑΣ 2011
ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 1

1. Hamilton (McLaren) 1:26.836
2. Vettel (RBR) 1:27.416 +0.580
3. Webber (RBR) 1:27.428 +0.592
4. Button (McLaren) 1:28.394 +1.558
5. Schumacher (Mercedes) 1:28.531 +1.695
6. Rosberg (Mercedes) 1:28.542 +1.706
7. Massa (Ferrari) 1:28.644 +1.808
8. Sutil (Force India) 1:28.705 +1.869
9. Buemi (STR) 1:29.219 +2.383
10. Kobayashi (Sauber) 1:29.355 +2.519
11. Di Resta (Force India) 1:29.700 +2.864
12. Petrov (Renault) 1:29.705 +2.869
13. Senna (Renault) 1:29.799 +2.963
14. Perez (Sauber) 1:30.132 +3.296
15. Barrichello (Williams) 1:30.367 +3.531
16. Alguersuari (STR) 1:30.566 +3.730
17. Maldonado (Williams) 1:30.699 +3.833
18. Trulli (Lotus) 1:30.818 +3.982
19. Chandhok (Lotus) 1:32.487 +5.651
20. Ricciardo (Hispania) 1:32.771 +5.935
21. Karthikeyan (Hispania) 1:33.928 +7.092
22. D’Ambrosio (Virgin) 1:34.113 +7.277
23. Glock (Virgin) 1:35.896 +8.960
24. Alonso (Ferrari) 1:35.899 +9.063

ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 2
1. Massa (Ferrari) 1:25.706
2. Vettel (RBR) 1:25.794 +0.088
3. Alonso (Ferrari) 1:25.930 +0.224
4. Hamilton (McLaren) 1:26.454 +0.748
5. Webber (RBR) 1:26.500 +0.794
6. Button (McLaren) 1:26.714 +1.008
7. Sutil (Force India) 1:27.316 +1.610
8. Senna (Renault) 1:27.498 +1.792
9. Di Resta (Force India) 1:27.853 +2.147
10. Buemi (STR) 1:27.868 +2.162
11. Petrov (Renault) 1:27.890 +2.184
12. Kobayashi (Sauber) 1:28.050 +2.344
13. Perez (Sauber) 1:28.289 +2.583
14. Alguersuari (STR) 1m28.552 +2.846
15. Barrichello (Williams) 1:28.691 +2.985
16. Maldonado (Williams) 1:28.708 +3.002
17. Trulli (Lotus) 1:29.332 +3.626
18. Kovalainen (Lotus) 1:30.241 +4.535
19. Rosberg (Mercedes) 1:31.098 +5.392
20. Glock (Virgin) 1:31.469 +5.763
21. Schumacher (Mercedes) 1:31.804 +6.098
22. D’Ambrosio (Virgin) 1:32.593 +6.887
23. Liuzzi (Hispania) 1:32.768 +7.062
24. Ricciardo (Hispania) 1:32.824 +7.118

auto.in.gr