WRC – Ράλι Γαλλίας 2011: Νίκη του Sebastien Ogier και τριπλή μάχη τίτλου!
Ο Γάλλος της Citroen κρατάφερε να αντιμετωπίσει τον εντυπωσιακό συνδυασμό του Dani Sordo με το MINI John Cooper Works WRC για να κερδίσει για πρώτη φορά στη χώρα του. Μόλις τρεις βαθμοί χωρίζουν τους τρείς πρώτους της βαθμολογίας, δύο αγώνες πριν το τέλος του πρωταθλήματος!
Ο Sebastien Ogier κατάφερε να αντιμετωπίσει την επίθεση του Dani Sordo την τελευταία ημέρα του Ράλι Γαλλίας κι έτσι, σε συνδυασμό με την εγκατάλειψη του Sebastien Loeb και την 4η θέση του Mikko Hirvonen στον 11ο αγώνα του φετινού WRC, σκηνοθετήθηκε ένα συναρπαστικό φινάλε για την ανάδειξη του φετινού πρωταθλητή.
Ενόψει των δύο τελευταίων αγώνων του 2011, του ασφάλτινου Ράλι Ισπανίας (21-23/10) και του λασπώδους Ράλι Ουαλίας (11-13/11), ο S. Loeb (που εγκατέλειψε την πρώτη μέρα στη χώρα του με πρόβλημα στον κινητήρα) προηγείται στη βαθμολογία με διαφορά μόλις τριών βαθμών από τους S. Ogier και M. Hirvonen, που ισοβαθμούν στη δεύτερη θέση!
Οι δύο διώκτες του πρωταθλητή, πάντως, δεν εκμεταλλεύτηκαν στη Γαλλία τη βαθμολογική ευκαιρία που τους προσέφερε η τελευταία Power Stage, η οποία δίνει 3-2-1 βαθμούς στους τρεις πρώτους. Ταχύτερος εκεί ήταν ο Jari Matti Latvala και δεύτερος ο Dani Sordo, ενώ ο S. Ogier πήρε μόνο ένα βαθμό με την 3η θέση και ο M. Hirvonen ούτε καν έναν, καθώς σημείωσε τον 4ο χρόνο.
Η σημερινή τελευταία ημέρα του Ράλι Γαλλίας ξεκίνησε με προβάδισμα 9,5 δευτ. του S. Ogier, αλλά ο D. Sordo κερδίζοντας τρεις Ειδικές Διαδρομές το μείωσε στα 4,9 δευτ. μέχρι το μεσημβρινό Service Park. Παρόλη την πίεση, όμως, ο Γάλλος άντεξε χωρίς να κάνει λάθη και κατέκτησε την πρώτη νίκη στην πατρίδα του.
Στο Ράλι Αυστραλίας η Citroen έκανε σαφές ότι θα υποστήριζε τον S. Loeb για τη μάχη του τίτλου, διότι είχε περισσότερους βαθμούς από τον S. Ogier. Όμως τώρα, με τις δύο διαδοχικές εγκαταλείψεις του πρώτου και τη νίκη του δεύτερου στη Γαλλία, ίσως αναθεωρήσει τις απόψεις της. «Πρέπει να κάνουμε δύο καλά ράλι ακόμα» είπε ο S. Ogier, που προφανώς πιστεύει ότι θα του δοθεί η ευκαιρία.
Πέραν της ΜΙΝΙ και του Dani Sordo, του συνδυασμού που αποτέλεσε την εντυπωσιακή έκπληξη του αγώνα, η Ford έδειξε αυτή τη φορά πολύ καλή ταχύτητα στην άσφαλτο -που είναι η λιγότερο αγαπημένη της επιφάνεια- και ίσως να βρισκόταν στη μάχη ακόμα και της νίκης αν οι δύο Φινλανδοί της δεν είχαν εξόδους την πρώτη μέρα.
Ενδεικτικό είναι ότι ο Jari Matti Latvala, πέραν της νίκης στην Power Stage, έκανε αρκετά ανταγωνιστικούς χρόνους όλο το τριήμερο. Ωστόσο, στο τέλος παραχώρησε την 4η θέση στον Mikko Hirvonen (που ποτέ δεν βρήκε το ρυθμό που θα ήθελε), μπαίνοντας νωρίτερα στην ανασυγκρότηση της τελευταίας Ειδικής και παίρνοντας εσκεμμένα ποινή δύο λεπτών.
WRC – ΡΑΛΙ ΓΑΛΛΙΑΣ 2011
ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
1. Ogier (Citroen) 3:06:20.4
2. Sordo (MINI) +6.3
3. P. Solberg (Solberg Citroen) +1:23.8
4. Hirvonen (Ford) +3:26.6
5. Latvala (Ford) +3:30.3
6. Kuipers (FERM Ford) +6:42.0
7. H. Solberg (Stobart Ford) +7:08.3
8. Ostberg (Stobart Ford) +7:58.3
9. Block (Monster Ford) +8:25.5
10. Campana (France ΜΙΝΙ) +8:38.7
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
ΟΔΗΓΩΝ
1. Loeb 196
2. Ogier 193
3. Hirvonen 193
4. Latvala 129
5. P. Solberg 125
6. Ostberg 60
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
1. Citroen 372
2. Ford 312
3. Stobart Ford 129
4. Solberg Citroen 116
5. Abu Dhabi Ford 32
6. FERM Ford 32
auto.in.gr
- Γιατί το ότι έχω δουλέψει σε πανηγύρι θεωρείται κάτι κακό; – Η Κόνι Μεταξά απαντά στον Τάσο Ξιαρχό
- Άνω Λιόσια: 16χρονος εγκατέλειψε τη 2χρονη ανιψιά του στο ΙΧ που οδηγούσε – Δεν σταμάτησε σε σήμα της ΕΛ.ΑΣ.
- Μπεσίκτας – Πανιώνιος 101-83: Οι κυανέρυθροι έμειναν από δυνάμεις στο τέλος
- Κίμπερλι Γκίλφοϊλ: Η Β. Ελλάδα είναι ζωτικής σημασίας για τη δύναμη και το βάθος της διμερούς σχέσης ΗΠΑ-Ελλάδας
- Ωμή παρέμβαση Τραμπ υπέρ των ακροδεξιών κομμάτων στην Ευρώπη – Προειδοποιεί για «μεγάλη αντικατάσταση»
- ΠΑΟΚ: Εκτός δράσης για ένα μήνα ο Μιχαηλίδης
