Ώρα -μεγάλων- αλλαγών για τη Ducati
Η ιταλική ομάδα ξεκίνησε τις ριζικές αλλαγές της desmosedici που ζητούσε από καιρό ο Valentino Rossi, δοκιμάζοντας στο Mugello ένα αλουμινένιο πλαίσιο στη θέση του πλαισίου ανθρακονημάτων - το οποίο εκτιμάται ότι προκαλεί τα χρόνια προβλήματα πρόσφυσης του εμπρός τροχού.
Η Ducati ξεκίνησε τις ριζικές αλλαγές στην κατασκευή της αγωνιστικής της μοτοσικλέτας -τις οποίες επίμονα ζητούσε ο Valentino Rossi, για να γίνουν η ομάδα και ο ίδιος ξανά ανταγωνιστικοί στο MotoGP- υποχωρώντας από την εμμονή στη χρήση του πλαισίου ανθρακονημάτων.
Σε όλη τη διάρκεια της φετινής αγωνιστικής χρονιάς οι δύο πρωταθλητές της ομάδας, ο Valentino Rossi και ο Nicky Hayden, εκφράζουν παράπονα για υποστροφή της desmosedici και για την αίσθηση του εμπρός μέρους της μοτοσικλέτας – προβλήματα που εκτιμούν ότι προκύπτουν από το πλαίσιο ανθρακονημάτων.
Επιπλέον, η Ducati ξεκίνησε να χρησιμοποιεί από φέτος το πλαίσιο του 2012, στο οποίο τοποθέτησε το φετινό κινητήρα των 800 κ.εκ. Το νέο πλαίσιο είναι επίσης κατασκευασμένο από ανθρακονήματα και τα αποτελέσματα δεν βελτιώθηκαν.
Έτσι, ο Ιταλός –που κινδυνεύει φέτος να μείνει για πρώτη χρονιά μετά το 1996 χωρίς νίκη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Μοτοσικλετών- και ο Αμερικανός πιέζουν τη Ducati για το ριζικό ανασχεδιασμό της μοτοσικλέτας και για τη χρήση αλουμινένιου πλαισίου.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η Ducati δοκίμασε πρόσφατα στο Mugello ένα νέο αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών, το οποίο κατασκεύασε η βρετανική εταιρεία FTR. Καμία από τις δύο εταιρείες δεν το επιβεβαίωσε, ούτε κι ο Valentino Rossi που απλώς είπε: «Έχουμε ορισμένα νέα πράγματα για να προσπαθήσουμε να βελτιώσουμε την πρόσφυση του μπροστινού τροχού και την είσοδο στη στροφή, αλλά η δουλειά που κάνουμε είναι για το 2012».
Στην έκτη ημέρα δοκιμών με τη μοτοσικλέτα των 1.000 κ.εκ. του 2012, από τις οκτώ συνολικά που επιτρέπεται να κάνει φέτος κάθε αναβάτης του MotoGP, ο «γιατρός» συμπλήρωσε 82 γύρους και είχε μια πτώση χωρίς να τραυματιστεί. Η Ducati δεν αποκάλυψε το γυρολόγιό του.
Ο διάσημος αρχιμηχανικός του Valentino Rossi, Jeremy Burgess, επιβεβαίωσε την ανάγκη ριζικών αλλαγών στη μοτοσικλέτα: «Θέλουμε περισσότερη βοήθεια και διαφορετικές ιδέες. Όλοι γνωρίζουν ότι η αίσθηση που αποκομίζουν οι αναβάτες πρέπει να βελτιωθεί και αυτό πρέπει να γίνει με όποια μέθοδο αποφασίσει [η Ducati].
Έχουμε κάνει ό,τι μπορούμε στην πίστα και μέχρι να μας δοθεί κάτι με το οποίο να μπορούμε να δουλέψουμε, θα πασχίζουμε. Ο Valentino θα μάχεται με ό,τι έχει στη διάθεσή του και θα λέει πάντοτε ότι αυτό χρειάζεται βελτιώσεις.
Πρέπει να κάνουμε μεγαλύτερα βήματα και αυτό εξαρτάται από τη Ducati. Δοκιμάσαμε τα πάντα στη ρύθμιση της Ducati, όπως και κάθε άλλος αναβάτης που την οδήγησε. Όταν κοιτάζουμε τις ρυθμίσεις που έκανε ο Casey [Stoner] μπορούμε να τις χρησιμοποιήσουμε, αλλά φτάνεις σε ένα σημείο που ούτε κι αυτές έχουν αποτέλεσμα».
Μιλώντας για το στόχο που θέτει για τη νέα αγωνιστική μοτοσικλέτα της Ducati, ο γενικός διευθυντής της ομάδας Filippo Preziosi είπε: «Στις ελεύθερες δοκιμές της Ινδιανάπολης ο Nicky [Hayden] ήταν τρία δέκατα κοντά στην κορυφή και αυτό είναι καλό, διότι αποδεικνύει ότι η μοτοσικλέτα μπορεί να πετύχει καλούς χρόνους.
Όμως, το πρόβλημα είναι ότι αυτός ήταν μόνο ένας γύρος, ενώ στον επόμενο η μοτοσικλέτα ήταν 1,2 δευτερόλεπτα πιο αργή. Πρέπει να εργαστούμε για να δώσουμε στους αναβάτες μας μια μοτοσικλέτα που θα τους επιτρέπει να πιέζουν στο όριο σε κάθε γύρο.
Αν το όριο είναι στο 100%, τότε πρέπει να μένεις στο 99,9 διότι αν είσαι στο 99 τότε είσα ένα δευτερόλεπτο πιο αργός. Πρέπει να κατασκευασουμε κάτι που θα επιτρέπει στον αναβάτη να είναι σταθερά και με ασφάλεια πιο κοντά στο όριο», κατέληξε.
auto.in.gr
- 35 χρόνια Μουσείο Τηλεπικοινωνιών Ομίλου ΟΤΕ: Γιορτή Γνώσης & Δημιουργίας
- Η ΚΝΕ για τα 17 χρόνια από τη δολοφονία Γρηγορόπουλου
- Μπράιτον: Εκτός για μήνες ο Τζίμας
- Οκτώ σκάφη προσδέθηκαν για πρώτη φορά ταυτόχρονα στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό
- Νέα Ζηλανδία: Ύστερα από αναμονή ημερών ανακτήθηκε αυγό Φαμπερζέ που είχε… καταπιεί κλέφτης
- Χρόνος, φθορά, αμφισβήτηση, φιλοσοφία: Ο εικαστικός κόσμος της Λυδίας Δαμπασίνα είναι φτιαγμένος από ερωτήματα
