Τη διεθνή έκθεση της Φρανκφούρτης επέλεξε η Audi για να ανακοινώσει την αύξηση του στόχου πωλήσεων της κατά 100.000 μονάδες για το 2011 και μόλις ένα τρίμηνο πριν την λήξη του έτους, επικαλούμενη αυξημένη ζήτηση τους προηγούμενους μήνες.

Αναλυτικότερα, όπως δήλωσε o Peter Schwarzbauer, μέλος του Δ.Σ. της γερμανικής φίρμας, η Audi διέθεσε 1,1 εκατομμύρια αυτοκίνητα το 2010 και για το 2011 είχε τοποθετήσει το στόχο πωλήσεων για το 2011 στα 1,2 εκατομμύρια μονάδες. Ωστόσο, το ισχυρό οχτάμηνο που προηγήθηκε, καθιστά δυνατή την αύξηση του στόχου για φέτος.

Κατ’ επέκταση, όπως επεσήμανε το στέλεχος της Audi, εκτός από τα προφανή πλεονεκτήματα που προκύπτουν σε οικονομικό επίπεδο από την αύξηση πωλήσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας για φέτος, η γερμανική φίρμα βρίσκεται πιο κοντά στο στόχο της πώλησης των 1,5 εκ. μονάδων ετησίως τον οποίο είχε αρχικά θέσει για το 2015 αλλά όπως διευκρίνισε ο P.Schwarzbauer, θα επιτευχθεί νωρίτερα.

Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα προβλέψεις από τους αναλυτές του κλάδου η θετική αυτή την εξέλιξη για την Audi αναμένεται να έχει ως αποτέλεσμα και την κατάληψη της 2ης θέσης των παγκόσμιων πωλήσεων στην premium κατηγορία για το 2011, θέση που πέρυσι κατείχε η Mercedes-Benz.

auto.in.gr