Χίλιοι τριακόσιοι άνθρωποι εκπαιδεύτηκαν στις τεχνολογίες της Apple από τους ειδικούς του iStorm, του καταστήματος στο Κολωνάκι που διαθέτει αποκλειστικά προϊόντα της Apple. Στον ίδιο χρόνο το τμήμα τεχνικής υποστήριξης ανταποκρίθηκε σε 5.000 αιτήματα. Το iStorm χαρακτηρίζεται ως «πόλος έλξης όσων αγαπούν την τεχνολογία».

Τον πρώτο χρόνο λειτουργίας του, διοργανώθηκαν 354 εκπαιδεύσεις και διοργανώθηκαν σεμινάρια επί 32 διαφορετικών θεμάτων στα οποία συμμετείχαν 1300 άνθρωποι. Η ανταπόκριση στις υπηρεσίες εκπαίδευσης χαρακτηρίζεται «εντυπωσιακή» και ερμηνεύεται ως μεγάλο το ενδιαφέρον του κοινού να γνωρίσει καλύτερα και να αξιοποιήσει με το βέλτιστο δυνατό τρόπο τα προϊόντα Apple.

Σε ό,τι αφορά την παροχή τεχνικής υποστήριξης, σε διάστημα 12 μηνών, εξυπηρετήθηκαν περισσότερα από 5000 αιτήματα πελατών.

Σε αυτό το χρόνο το iStorm υποδέχτηκε μεταξύ άλλων το iPhone 4, το iPad 2, το Lion και τις νέες προϊοντικές σειρές Mac και iPod από την πρώτη μέρα της κυκλοφορίας τους στην ελληνική αγορά.

Στο κατάστημα του Κολωνακίου τα προϊόντα της Apple βρίσκονται σε πλήρη λειτουργία. Στα ράφια του υπάρχει ποικιλία αξεσουάρ και περιφερειακών κάποια από τα οποία διατίθενται κατά αποκλειστικότητα στην ελληνική αγορά. Στο κατάστημα διοργανώνονται εκπαιδευτικά σεμινάρια τα οποία θα συνεχίσουν να εμπλουτίζονται. Οι επισκέπτες εξυπηρετούνται από ομάδα στελεχών του iStorm, που «με φιλική διάθεση, γνώση και προθυμία προσπαθεί να δώσει τις καλύτερες λύσεις, επιλογές και ιδέες σε όλους, δημιουργούν ένα μοναδικό περιβάλλον, που υπόσχεται να κάνει κάθε επίσκεψη στο iStorm και μία ξεχωριστή και χρήσιμη εμπειρία.»

iStorm
Πλατεία Κολωνακίου, Αθήνα
Τηλεφωνικό Κέντρο: 211 999 7590
www.iStorm.gr

In.gr Τεχνολογία