Από μία αυτοκινητοβιομηχανία όπως η Porsche και από ένα πραγματικό σύμβολο της αυτοκίνησης όπως η 911 δεν περιμένεις σχεδιαστικές υπερβολές.

Έτσι, λοιπόν, ακόμη και οι λιγοστές σχεδιαστικές αλλαγές που παρουσιάζει το αμάξωμα της νέας 911 αποτελούν -δικαίως- πραγματική είδηση.

Η νέα γενιά της εμβληματικής Porsche πρόκειται να παρουσιαστεί για πρώτη φορά στην προσεχή έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, στα μέσα Σεπτεμβρίου, ξεχωρίζοντας -πρωτίστως- για τις αυξημένες εξωτερικές διαστάσεις του αμαξώματός της.

Για την ακρίβεια το μήκος της νέας 911 πρόκειται να αυξηθεί κατά 5,6 εκατοστά, γεγονός που αναμένεται να ενισχύσει την ευρυχωρία του υπό προϋποθέσεις τετραθέσιου εσωτερικού της.

Στη λογική του downsizing και του περιορισμού των εκπομπών ρύπων, ο κυβισμός του εξακύλινδρου boxer κινητήρα θα μειωθεί από τα 3,6 στα 3,4 λίτρα, χωρίς ωστόσο ουσιαστικές επιπτώσεις στην απόδοσή του.

Αποδίδοντας 350 ίππους, η 911 του 2012 θα επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 4,8 δευτερόλεπτα και θα αγγίζει την τελική ταχύτητα των 289 χλμ./ώρα. Τους 395 ίππους θα φτάνει η έκδοση Carrera S και τους 542 η έκδοση Turbo, ενώ φήμες θέλουν τη δημοφιλέστερη Porsche όλων των εποχών να εξοπλίζεται είτε με το ημι-αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη “PDK” είτε με ένα επίσης επτατάχυτο μηχανικό κιβώτιο.

AUTOMEDIA