O Jorge Lorenzo και η Yamaha ξεκίνησαν εντυπωσιακά το 10ο φετινό τριήμερο του MotoGP, στη Laguna Seca των Ηνωμένων Πολιτειών, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο με ενάμισι δέκατο του δευτερολέπτου από τις Honda RC212V των Dani Pedrosa και Casey Stoner.

Μάλιστα, ο Ισπανός είπε ότι η Yamaha M1 μπορεί να κινηθεί ακόμα ταχύτερα: «Όλα πήγαν καλά σήμερα, η μοτοσικλέτα μου έδωσε πολύ καλή αίσθηση, αλλά πρέπει να προσπαθήσουμε να βελτιώσουμε την είσοδο στη στροφή διότι έτσι θα κερδίσουμε κάποια δέκατα και θα αποκτήσω μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση για να πιέσω.

Θα προσπαθήσουμε να κινηθούμε ταχύτερα στις δοκιμές κατάταξης. Εδώ το πίσω ελαστικό έχει πολλή πρόσφυση και είναι δύσκολο να βελτιώσεις το χρόνο που έκανες στην αρχή, αλλά είμαι χαρούμενος που τουλάχιστον είμαστε μαζί [με τις Honda].

Η μαλακή γόμα είναι πιο μαλακή από πέρσι κι έτσι είναι δύσκολο να τη χρησιμοποιήσεις στον αγώνα, διότι μετά από τρεις ή τέσσερις γύρους είναι τελειωμένη. Συνεπώς, έπρεπε να αποκτήσουμε σταθερό ρυθμό με το σκληρό ελαστικό και νομίζω ότι το καταφέραμε. Ο αγώνας, πάντως, θα είναι πολύ δύσκολος».

Ο Dani Pedrosa, στο μεταξύ, είχε μια ανώδυνη πτώση στην πρώτη περίοδο δοκιμών, ενώ στον τελευταίο του γύρο της ημέρας ο Jorge Lorenzo κατάφερε να μείνει όρθιος έπειτα από μια στιγμή απώλειας πρόσφυσης.

Όσο για τη Ducati, ο Nicky Hayden δοκίμασε στην πρώτη περίοδο τόσο τη φετινή GP11 όσο και την «ενδιάμεση» GP11.1 με το πλαίσιο του 2012, αλλά ήταν ταχύτερος με την πρώτη. Στη 2η περίοδο ο Αμερικανός χρησιμοποίησε μόνο την GP11.1, την οποία επέλεξε ο Valentino Rossi και για τις δύο περιόδους δοκιμών.

Στο μεταξύ, ο βετεράνος Ben Bostrom έκανε το ντεμπούτο του με την LCR Honda και βρέθηκε και στις δύο περιόδους στο τέλος της κατάταξης, με διαφορά 5 και 4 δευτερολέπτων από την κορυφή αντίστοιχα.

MOTOGP Η.Π.Α. 2011
ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 1

1. Stoner (Honda) 1:22.300
2. Pedrosa (Honda) +0.102
3. Lorenzo (Yamaha) +0.120
4. Spies (Yamaha) +0.506
5. Dovizioso (Honda) +0.611
6. Simoncelli (Gresini Honda) +0.910
7. Hayden (Ducati) +0.997
8. Edwards (Tech3 Yamaha) +1.159
9. Rossi (Ducati) +1.167
10. Bautista (Suzuki) +1.229
11. Barbera (Aspar Ducati) +1.296
12. De Puniet (Pramac Ducati) +1.507
13. Crutchlow (Tech3 Yamaha) +1.718
14. Elias (LCR Honda) +2.024
15. Capirossi (Pramac Ducati) +2.266
16. Abraham (Cardion Ducati) +2.382
17. Aoyama (Gresini Honda) +3.025
18. Bostrom (LCR Honda) +4.986

ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 2
1. Lorenzo (Yamaha) 1:22.056
2. Pedrosa (Honda) +0.141
3. Stoner (Honda) +0.175
4. Dovizioso (Honda) +0.481
5. Spies (Yamaha) +0.559
6. Simoncelli (Gresini Honda) +0.747
7. Bautista (Suzuki) +1.000
8. De Puniet (Pramac Ducati) +1.079
9. Edwards (Tech3 Yamaha) +1.127
10. Hayden (Ducati) +1.139
11. Rossi (Ducati) +1.313
12. Barbera (Aspar Ducati) +1.368
13. Crutchlow (Tech3 Yamaha) +1.651
14. Abraham (Cardion Ducati) +1.755
15. Elias (LCR Honda) +1.774
16. Aoyama (Gresini Honda) +2.534
17. Capirossi (Pramac Ducati) +2.607
18. Bostrom (LCR Honda) +4.103

auto.in.gr