Ο Felipe Massa σημείωσε τον πρώτο χρόνο της δεύτερης περιόδου ελεύθερων δοκιμών στο Silverstone, ενόψει του GP Βρετανίας της Κυριακής (10/07), ωστόσο η βροχή δεν επέτρεψε ποτέ να στεγνώσει η άσφαλτος ούτε καν όσο στις πρωινές δοκιμές – κι έτσι οι χρόνοι αυτή τη φορά ήταν πολύ πιο αργοί από την πρώτη περίοδο.

Ο καιρός άρχισε να βελτιώνεται μετά το πέρας 50 λεπτών στη δεύτερη περίοδο και στα 40 λεπτά που απέμειναν ο Βραζιλιάνος της Ferrari πέτυχε τον καλύτερο χρόνο, μπροστά από τον Nico Rosberg της Mercedes GP.

Έτσι, δεν είναι εφικτό να εξάγει κανείς ασφαλές συμπέρασμα σχετικά με τη δυναμική των ομάδων και, το κυριότερο, σχετικά με το βαθμό με τον οποίο θα επιδράσει η απαγόρευση της ρύθμισης πεπιεσμένης ροής καυσαερίων στο διαχύτη όταν ο οδηγός δεν πατά το γκάζι.

Καθώς οι οδηγοί και οι τεχνικοί του σπορ εκφράζουν διφορούμενες απόψεις, ο Sebastian Vettel είπε για αυτό το θέμα: «Σήμερα ήταν δύσκολο να διαπιστώσουμε πόσο μεγάλη είναι η επίδραση, διότι η πρόσφυση της ασφάλτου άλλαζε διαρκώς. Πιστεύω ότι θα μάθουμε λίγο περισσότερα πράγματα αύριο.

Πάντως έχουμε ακόμα την εξάτμιση και τα καυσαέρια ως στοιχεία της αεροδυναμικής, διότι όταν πατάμε το γκάζι εξακολουθεί να δουλεύει. Δεν είναι ότι χάσαμε τα πάντα. Σίγουρα οι νέοι κανονισμοί θα έχουν αντίκτυπο, αλλά το ερώτημα είναι αν θα είναι ίδιος για όλους».

Ο ομόλογος του πρωταθλητή, Mark Webber, πέτυχε τον ταχύτερο γύρο της ημέρας – αλλά στο τέλος των δοκιμών επισκέφτηκε τους αγωνοδίκες, για άγνωστους μέχρι στιγμής λόγους. Τον ακολούθησε ο Lewis Hamilton, για να εξηγήσει το λόγο για τον οποίο χρησιμοποίησε την κινούμενη πίσω πτέρυγα της McLaren ενώ κάτι τέτοιο απαγορεύεται όταν η πίστα είναι βρεγμένη.

Ο Αγγλος οδηγός εξήγησε: «Οι κανονισμοί δεν προβλέπουν σαφώς αν μπορείς να χρησιμοποιήσεις την πτέρυγα όταν έχεις slicks ελαστικά σε βροχερές συνθήκες, όπως κάναμε εμείς το πρωί. Οι αγωνοδίκες ήθελαν να καταλάβουν, ώστε να αποσαφηνίσουν τους κανονισμούς για τον επόμενο αγώνα».

F1 – GP ΒΡΕΤΑΝΙΑΣ 2011
ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 2
1. Massa (Ferrari) 1:49.967
2. Rosberg (Mercedes) 1:50.744 +0.777
3. Kobayashi (Sauber) 1:51.395 +1.428
4. Hamilton (McLaren) 1:51.438 +1.471
5. Button (McLaren) 1:51.518 +1.551
6. Sutil (Force India) 1:51.738 +1.771
7. Di Resta (Force India) 1:51.781 +1.814
8. Barrichello (Williams) 1:51.992 +2.025
9. Perez (Sauber) 1:52.169 +2.202
10. Buemi (STR) 1:52.189 +2.222
11. Petrov (Renault) 1:52.198 +2.231
12. Schumacher (Mercedes) 1:52.325 +2.358
13. Kovalainen (Lotus) 1:52.578 +2.611
14. Webber (RBR) 1:52.587 +2.620
15. Alonso (Ferrari) 1:52.869 +2.902
16. Heidfeld (Renault) 1:54.023 +4.056
17. Alguersuari (STR) 1:54.274 +4.307
18. Vettel (RBR) 1:54.545 +4.578
19. D’Ambrosio (Virgin) 1:54.714 +4.747
20. Maldonado (Williams) 1:55.155 +5.188
21. Trulli (Lotus) 1:55.155 +5.188
22. Glock (Virgin) 1:55.549 +5.582
23. Ricciardo (Hispania) 1:55.828 +5.861
24. Liuzzi (Hispania) 1:56.037 +6.070

auto.in.gr