Οι δοκιμές εξέλιξης έχουν ήδη αρχίσει για την τρίτη γενιά της σύγχρονης εκδοχής του ΜΙΝΙ, τροφοδοτώντας τη φημολογία για την επαναστατικότητα των χαρακτηριστικών του.

«Στην τρίτη γενιά του αυτοκινήτου ίσως δοκιμάσουμε κάτι πιο επαναστατικό» δήλωνε στις αρχές του χρόνου ο διευθυντής του σχεδιαστικού τμήματος της βρετανικής φίρμας, Adrian van Hooydonk, αποκαλύπτοντας την πρόθεσή του να εκσυγχρονίσει τη εικόνα του ΜΙΝΙ.

Αυτό άλλωστε αποδεικνύουν και οι πρώτες κατασκοπευτικές φωτογραφίες του αυτοκινήτου.

Έχοντας δανειστεί αρκετά από τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του μεγαλύτερου -σε διαστάσεις- Countryman, το νέο MINI ξεχωρίζει για τα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα του μπροστινού και του πίσω τμήματος.

Άλλωστε οι σημαντικότερες αλλαγές προκύπτουν από το νέο πλαίσιο, που μεταξύ άλλων θα φιλοξενήσει και προτάσεις της BMW με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς, το οποίο θα είναι ελαφρύτερο και ταυτόχρονα μεγαλύτερων διαστάσεων.

Το αυξημένο μεταξόνιο της νέας «πλατφόρμας», στην οποία θα βασιστούν τόσο η έκδοση παραγωγής του Paceman όσο και τα νέα MINI Coupe και Roadster, δεν αποκλείει -μεταξύ αλλων- και τη δημιουργία πεντάθυρης έκδοσης για πρώτη φορά στην ιστορία του αυτοκινήτου.

Σε επίπεδο κινητήρων, πάντως, δεν αναμένονται εκπλήξεις, καθώς το νέο MINI θα ακολουθήσει το παράδειγμα της νέας Σειράς 1, διαθέτοντας τετρακύλινδρα μοτέρ άμεσου ψεκασμού βενζίνης και πετρελαίου. Φήμες, βέβαια, εξακολουθούν να θέλουν έναν τρικύλινδρο turbo κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1,5 λίτρων να προορίζεται για τις νέες προσθοκίνητες προτάσεις του ομίλου αυτοκινητοβιομηχανιών BMW.

Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι το 2013 ώστε η τρίτη γενιά του ΜΙΝΙ να βρεθεί στην ευρωπαϊκή αγορά, χρονιά που και η BMW θα λανσάρει τις δικές τις προτάσεις με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς.

Auto Express