Ο «Βυσσινόκηπος» του Τσέχοφ μεταφέρεται από το Λονδίνο στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
Ζωντανά από το Λονδίνο μπορούν να παρακολουθήσουν οι θεατές του Μεγάρου Μουσικής τον «Βυσσινόκηπο» του Τσέχοφ από το Εθνικό Θέατρο της Βρετανίας. Η παράσταση θα μεταδοθεί στις 30 Ιουνίου.Η νέα απόδοση του έργου από τον Αυστραλό συγγραφέα, Άντριου Άπτον, σε σκηνοθεσία Χάουαρντ Ντέιβις επιχειρεί ένα διαφορετικό ταξίδι στον κόσμο του Τσέχοφ, χρησιμοποιώντας μια σύγχρονη γλώσσα.
Ζωντανά από το Λονδίνο μπορούν να παρακολουθήσουν οι θεατές του Μεγάρου Μουσικής τον «Βυσσινόκηπο» του Τσέχοφ από το Εθνικό Θέατρο της Βρετανίας. Η παράσταση θα μεταδοθεί στις 30 Ιουνίου.
Με σκηνικό του τις αρχές του καταιγιστικού 20ού αιώνα, το τελευταίο θεατρικό αριστούργημα του Άντον Τσέχοφ, ο «Βυσσινόκηπος», αποτυπώνει μια στιγμή οδυνηρών αλλαγών στην ιστορία της Ρωσίας, καθώς η χώρα βαδίζει μοιραία προς το 1917 και ο παλιός κόσμος παραπαίει στο χείλος μεγάλων ανατροπών.
Ο σκηνοθέτης Χάουαρντ Ντέιβις -ειδήμων του ρωσικού ρεπερτορίου στο βρετανικό θέατρο- και ο συγγραφέας Άντριου Άπτον ενώνουν τις δυνάμεις τους στην παραγωγή του Εθνικού Θεάτρου.
Η παράσταση, που παίζεται ήδη στο Λονδίνο από τον περασμένο Απρίλιο -στη σκηνή Ολίβιε του Εθνικού Θεάτρου-, θα αναμεταδοθεί ζωντανά στις 375 αίθουσες σε όλο τον κόσμο, που αποτελούν το δίκτυο του προγράμματος National Live.
Στο πρόγραμμα συμμετέχει και το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών από τον Φεβρουάριο, σε συνεργασία με το Βρετανικό Συμβούλιο και την Βρετανική Πρεσβεία στην Αθήνα.
Στο πλαίσιο αυτού του προγράμματος έχουν ήδη αναμεταδοθεί στην Αθήνα, δυο παραστάσεις του Εθνικού Θεάτρου του Λονδίνου: Ο Βασιλιάς Ληρ, με τον Ντέρεκ Τζάκομπι, σε σκηνοθεσία Μάικλ Γκράνατζ και ο Φρανκεστάιν με τους Μπένεντικτ Κάμπερμπατς και Τζόνι Λη Μίλερ, σε σκηνοθεσία Ντάνι Μπόιλ.
Η νέα απόδοση του έργου από τον Αυστραλό συγγραφέα, Άντριου Άπτον (διευθύνει τον Θεατρικό Θίασο του Σίδνεϊ με τη σύζυγό του, ηθοποιό, Κέιτ Μπλάνσετ) επιχειρεί ένα διαφορετικό ταξίδι στον κόσμο του Τσέχοφ, αποφεύγοντας τα συναισθηματικά στερεότυπα και τη ρομαντική νοσταλγία, που παραδοσιακά χαρακτηρίζει τις βρετανικές παραστάσεις των έργων του Ρώσου συγγραφέα και επιλέγει μια πιο σκληρή γραφή, με σύγχρονο, ανελέητο λεξιλόγιο.
Η σκηνοθεσία του Χάουαρντ Ντέιβις δεν έχει τίποτε το ελεγειακό και όπως έγραψαν οι Βρετανοί κριτικοί, «ο σκηνοθέτης συλλαμβάνει άψογα τις βαθιές αντιφάσεις των χαρακτήρων του Τσέχοφ και αποσπά από τους ηθοποιούς εξαιρετικές ερμηνείες. Η Ζόι Γουαναμέικερ, με λαμπρή θητεία στη βρετανική σκηνή, παίζει την Ρανέφσκαγια άψογα, αναδεικνύοντας την παράδοξη φύση της: απόλυτα ασύνετη με τα οικονομικά, ανεύθυνη, κυκλοθυμική, αλλά και με έντονη συναισθηματική ευφυΐα. Ο γήινος Λοπάχιν του Κόνλεθ Χιλ, ηθοποιού με γερές ρίζες στο σανίδι, ταλανίζεται κι αυτός από εσωτερικές συγκρούσεις: οδυνηρά φαιδρός, θριαμβευτικά εκδικητικός, αλλά και γεμάτος ενοχές για τον θρίαμβό του».
Το καστ συμπληρώνουν οι εξής ηθοποιοί: ο Τζέιμς Λόρενσον (Λεονίντ Γκάιεφ), η Τσάριτι Γουέκφιλντ (Άνια), η Κλόντι Μπλέικλι (Βάρια), ο Μάρκ Μπόναρ (Τροφίμοφ) .
Η προπώληση των εισιτηρίων έχει ξεκινήσει. Σε όλη τη διάρκεια της παράστασης θα υπάρχουν ελληνικοί υπότιτλοι.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,ΑΠΕ-ΜΠΕ
- Ανδρουλάκης: Στόχος μας είναι η μακροπρόθεσμη ευημερία του λαού – Της ΝΔ είναι η εξουσία για την εξουσία
- Φιορεντίνα – Νάπολι 2-2: Ματσάρα χωρίς νικητή στο Αρτέμιο Φράνκι (vids)
- Λίβανος: Δεύτερο «χειρουργικό» χτύπημα του Ισραήλ – Οι IDF σκότωσαν και αξιωματούχο της Χαμάς
- Λίβερπουλ: Υπέγραψε ο Σλοτ και πλέον απομένει μόνο η ανακοίνωση (pic)
- Μποξ: Παλεύοντας με την κατάθλιψη και την διπολική διαταραχή διεκδικεί 4 ζώνες
- «Η Γαλλία απέμεινε με τα κομφετί του παρελθόντος» – Νέος πονοκέφαλος για τον Μακρόν η Νέα Καληδονία