Τον Σεπτέμβριο στην Φρανκφούρτη η πρεμιέρα του νέου Opel Astra GTC
Επιβεβαιώνοντας τις προβλέψεις, το νέο Astra GTC εντυπωσιάζει με την coupe σιλουέτα του, αποτελώντας το καλύτερο δυνατό συμπλήρωμα στην γκάμα του γερμανικού μοντέλου.
Τη δυναμικότερη εκδοχή του δημοφιλέστατου, στη χώρα μας, Astra θα παρουσιάσει για πρώτη φορά στην προσεχή έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης η Opel.
O λόγος φυσικά για το Αstra GTC, που περνά στη δεύτερη γενιά του, αποτελώντας σχεδόν το 20% των πωλήσεων στο σύνολο της γκάμας του γερμανικού μικρομεσαίου.
H νέα πρόταση της Opel διατηρεί την πενταθέσια διαμόρφωση στο εσωτερικό της τμήμα και συνεπώς την απαιτούμενη πρακτικότητα, προσφέροντας παρόλα αυτά τις συγκινήσεις ενός αυθεντικού coupe.
Πέρα από το σχεδιασμό, που δεν χρειάζεται και μεγάλη προσπάθεια ώστε να αναδείξει τις ιδιαιτερότητές του, αλλαγές -σε σχέση με τις πεντάθυρες εκδόσεις του αυτοκινήτου- παρουσιάζουν και τα μηχανικά μέρη του μικρομεσαίου Opel.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η ανάρτηση, η οποία έχει περιορίσει την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος κατά 1,5 εκατοστά, την ίδια στιγμή που το μετατρόχιο στον μπροστινό και τον πίσω άξονα αυξήθηκε κατά 4 και 3 εκατοστά αντιστοίχως.
Ανάλογα με την έκδοση και το επίπεδο εξοπλισμού, το Astra GTC θα διαφοροποιεί και τη συνδεσμολογία της ανάρτησης των μπροστινών τροχών, αντικαθιστώντας τα συμβατικά γόνατα McPherson με τα γνωστά από την παρουσία τους σε προτάσεις υψηλών επιδόσεων «HiPerSruts».
H επιλογή αυτή επιτρέπει στους κινητήριους τροχούς να διατηρούν σταθερή τη γεωμετρία τους και ταυτόχρονα την επιφάνεια επαφής του ελαστικού με την άσφαλτο, εξασφαλίζοντας την καλύτερη δυνατή πρόσφυση.
Αντιθέτως, τους πίσω τροχούς εξακολουθεί να συνδέει ο άξονας Watt, ενώ προαιρετικά θα προσφέρεται και η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση αποτελώντας μέρος των προδιαγραφών του ενεργού πλαισίου FlexRide.
Η γκάμα του Astra GTC θα προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε τρεις διαφορετικούς κινητήρες.
Στη μοναδική πετρελαιοκίνητη έκδοση ένα υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ 2,0 λίτρων θα αποδίδει 165 ίππους και 380 Nm ροπής, καταναλώνοντας μόλις 4,9 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα.
Αντίστοιχα, ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης των 1,4 λίτρων θα αποδίδει 120 ή 140 ίππους, ανάλογα με την έκδοση, ενώ αυτός των 1,6 λίτρων θα φτάνει τους 180 ίππους.
Ισχυρότερες εκδόσεις αναμένεται να προστεθούν μέσα στο 2012, μεταξύ των οποίων και η αυτή που θα φέρει την υπογραφή του «Opel Performance Center».
auto.in.gr
- ΠΑΟΚ – Ολυμπιακός 1-3: Πήρε το ντέρμπι και έβαψε «ερυθρόλευκο» το League Cup
- «Ήταν βάρβαρα βασανιστήρια» – Φρικιαστικές μαρτυρίες επιζώντων από τις «θεραπείες» μεταστροφής
- Πολεμικό κλίμα καλλιεργεί το Μαξίμου με τους αγρότες: Τρακτέρ κινείται με την όπισθεν εναντίον ΜΑΤ – Βροχή δακρυγόνων
- Ωραίο το πουλόβερ σου – Μήπως είναι φτιαγμένο από μαλλί gay προβάτων;
- Γερμανία: Δια πυρός και σιδήρου ο Μερτς – Το αμφιλεγόμενο νομοσχέδιο που έθεσε σε δοκιμασία την κυβέρνηση
- Live streaming: Η κλήρωση του Μουντιάλ 2026
