Ικανοποίηση στη Ducati από τη νέα δοκιμή της GP12
O Valentino Rossi, ο αρχιμηχανικός του Jeremy Burgess και ο Τεχνικός Διευθυντής της ομάδας, Filippo Preziosi, μιλούν για την εξέλιξη της desmosedici 1.000 κ.εκ. του 2012 και για την απόδοσή της στις νέες της δοκιμές, στο Mugello της Ιταλίας.
Την ικανοποίησή του για τη Ducati GP12, της επόμενης αγωνιστικής χρονιάς του MotoGP, εξέφρασε ο Valentino Rossi στο τέλος της δεύτερης ημέρας δοκιμών του με την ιταλική μοτοσικλέτα στην πίστα του Mugello.
Ο «γιατρός» συμπλήρωσε 60 γύρους για να δοκιμάσει τα νέα εξαρτήματα που τοποθέτησε στη GP12 η ομάδα της Μπολόνιας, έπειτα από την πρώτη δοκιμή που είχε κάνει ο Ιταλός, στη Jerez. Θυμίζουμε ότι η χωρητικότητα των κινητήρων το 2012 θα αυξηθεί και πάλι στα 1.000 κ.εκ., από τα 800 κ.εκ. που είναι τα τελευταία πέντε χρόνια.
Μετά τις δοκιμές, ο Valentino Rossi τόνισε: «Είμαι χαρούμενος, ήταν θετικές οι δοκιμές. Ξεκινήσαμε περίπου στις 11:00 το πρωί και κάναμε 60 γύρους – πολλά χιλιόμετρα χωρίς προβλήματα, τόσο της φυσικής μου κατάστασης όσο και της μοτοσικλέτας.
Δοκιμάσαμε όλα όσα είχε προγραμματίσει ο [Τεχνικός Διευθυντής] Filippo [Preziosi] και είμαστε ικανοποιημένοι διότι, παρότι είμαστε ακόμα σε πρώιμο στάδιο της εξέλιξης, οδεύουμε προς τη σωστή κατεύθυνση».
Ο Filippo Preziosi συμπλήρωσε: «Είναι περίεργη αίσθηση, αλλά και ωραία, να βρίσκεσαι στο Mugello με τον Valentino, σε μια πίστα όπου ήμασταν αντίπαλοι τόσες φορές στο παρελθόν. Δουλέψαμε στα ηλεκτρονικά συστήματα και σε άλλα αναβαθμισμένα εξαρτήματα της μοτοσικλέτας της επόμενης χρονιά.
Ορισμένες από τις αλλαγές έγιναν έπειτα από αιτήματα που έκανε ο Vale και ο Nicky [Hayden] έπειτα από την πρώτη τους δοκιμή με τη νέα μοτοσικλέτα, πριν από περίπου ένα μήνα στη Jerez.
Ήταν χρήσιμες και θετικές δοκιμές, οι οποίες θα μας βοηθήσουν να συνεχίσουμε την εξέλιξη της GP12. Η συνεργασία με τον Valentino είναι πάντα καλή από τεχνική σκοπιά», κατέληξε ο Ιταλός.
Η τρίτη από τις ιδιοφυΐες της Ducati, ο αρχιμηχανικός του V. Rossi, Jeremy Burgess, συμπλήρωσε: «Ο Valentino και ο Nicky ήταν χαρούμενοι με τη μοτοσικλέτα μετά τις πρώτες μας δοκιμές, που πήγαν καλά, αλλά δεν έχει νόημα να είμαστε χαρούμενοι τώρα διότι δεν γνωρίζουμε τι κάνουν οι άλλοι.
Κρατάω κρυμμένα τα χαρτιά μου ότι είναι να εξάρω το οτιδήποτε, αλλά έχουμε αγωνιστεί και στο παρελθόν με κινητήρες 1.000 κ.εκ., συνεπώς δεν πιστεύω ότι θα δείτε ένα άλμα σε απόδοση ανάλογο με εκείνο που έκανε η Ducati την τελευταία φορά που άλλαξε ο κυβισμός», κατέληξε ο Αυστραλός, αναφερόμενος στην κυριαρχία της ιταλικής ομάδας το 2007, στην πρώτη χρονιά των κινητήρων 800 κ.εκ.
Πέραν της μοτοσικλέτας, τέλος, ο Valentino Rossi εξήρε την προσπάθεια ανακατασκευής του ασφαλτοτάπητα της πίστας της Τοσκάνης, λέγοντας ότι πλέον οι οργανωτές «…κάλυψαν όλες αυτές τις τρύπες που ήξερα πολύ καλά και προσπαθούσα να αποφύγω. Η πίστα προσφέρει πια σπουδαία πρόσφυση».
auto.in.gr
- ΗΠΑ: Η κυβέρνηση Τραμπ θα επεκτείνει την ταξιδιωτική απαγόρευση για πολίτες πάνω από 30 χωρών
- Μάιντς – Γκλάντμπαχ 0-1: Ο Ντα Κόστα καταδίκασε την ομάδα του
- Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Σάββατο 06.12.2025]
- Αταμάν: «Ήμασταν χάλια, δεν αξίζαμε τη νίκη»
- Λιγότερη δουλειά, περισσότερος τζόγος για την Gen Z
- Euroleague: Η βαθμολογία μετά το τέλος της 14ης αγωνιστικής


