Η Yamaha αισιοδοξεί ότι σύντομα η Μ1 θα αγγίξει την απόδοση της Honda RC212V στο φετινό πρωτάθλημα του MotoGP, καθώς στις πρόσφατες δοκιμές του Estoril -στην Πορτογαλία- η ιαπωνική ομάδα έκανε μια καίρια αλλαγή στη μοτοσικλέτα και την έφερε πιο κοντά στο οδηγικό στιλ του Jorge Lorenzo.

Ο Ισπανός έχει κερδίσει τα δύο τελευταία χρόνια στο LeMans της Γαλλίας, το οποίο φιλοξενεί την Κυριακή (15/05) το 4ο φετινό MotoGP και το οποίο ταιριάζει αρκετά στη Yamaha M1. Επιπλέον, φέτος δεν έχει τερματίσει σε κανέναν αγώνα κάτω από τη δεύτερη θέση, έχοντας μια νίκη (στη Χερέθ).

Παρόλα αυτά, ο πρωταθλητής κρατά χαμηλούς τόνους: φιλοδοξεί να κερδίσει άλλο ένα βάθρο στο LeMans, να μείνει στην κορυφή της βαθμολογίας και έπειτα στους επόμενους αγώνες -όπου θα επιτραπεί να τοποθετήσει το νέο, αναβαθμισμένο κινητήρα- να πλησιάσει την απόδοση της Honda.

Ο team manager της Yamaha Racing, Wilco Zeelenberg, εξήγησε: «Πιστεύουμε ότι σε αυτές τις δοκιμές βελτιώσαμε τις ρυθμίσεις ώστε ο Jorge να γυρίσει στο παλιό του οδηγικό στιλ, της ταχείας εισόδου στις στροφές, που δεν μπορούσε να εφαρμόσει στους τρεις πρώτους φετινούς αγώνες.

Του δώσαμε πίσω αυτή τη δυνατότητα και αισιοδοξούμε ότι θα μπορέσει να αποδώσει καλά στη Γαλλία και στους υπόλοιπους αγώνες της χρονιάς. Το LeMans είναι μια πίστα της Yamaha, μας ταιριάζει και είναι επίσης ένα καλό μέρος για να επιστρέψει και ο Ben [Spies] και να διεκδικήσει ξανά μια θέση στο βάθρο».

Από την πλευρά του ο Ben Spies, έτερος αναβάτης της εργοστασιακής ομάδας, δήλωσε: «Το έχω πει πολλές φορές φέτος, ότι το θετικό του MotoGP είναι πως έχει πρωτότυπες μοτοσικλέτες και τα πράγματα μπορούν να αλλάξουν από τη μια μέρα στην άλλη.

Τα πράγματα μπορούν να αλλάξουν αύριο και του χρόνου, με τα 1.000 κυβικά. Έχουμε δει εργοστασιακές ομάδες να έχουν σκαμπανεβάσματα. Να ξεκινούν πολύ καλά και εντελώς ξαφνικά όλα να αλλάζουν. Αυτό είναι το καλό. Μπορούμε πάντα να διορθώσουμε τα προβλήματα και να βελτιώσουμε τη μοτοσικλέτα.

Προς το παρόν [η Honda] τα έχει πετύχει όλα καλά. Έχει καλούς αναβάτες και καλή μοτοσικλέτα και δείχνουν να είναι ένα μικρό βήμα μπροστά μας, αλλά αυτό δεν θα μας πτοήσει και θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε στο 100% για να κλείσουμε τη διαφορά και να προσπαθήσουμε να τους περάσουμε.

Έδειξε [η Honda] να έχει λύσει ορισμένα θέματα σταθερότητας της μοτοσικλέτας και μπορεί να επιταχύνει δυνατά, με ήπιες αλλαγές ταχυτήτων. Όλα τους πάνε ακλά, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν μπορούμε κι εμείς να κάνουμε τη μοτοσικλέτα μας εξίσου καλή ή και καλύτερη στο εγγύς μέλλον», κατέληξε ο Τεξανός.

auto.in.gr