Αλλαγή της δομής του τεχνικού της τμήματος, με την αποχώρηση ή αντικατάσταση ακόμα και κορυφαίων στελεχών, προετοιμάζει η Williams F1 μετά το καταστροφικό της ξεκίνημα στο φετινό πρωτάθλημα της Formula 1.

Σύμφωνα με τον γερμανικό Τύπο, η ομάδα του Grove προτίθεται να αντικαταστήσει τον τεχνικό διευθυντή Sam Michael και τον επικεφαλής αεροδυναμιστή Jon Tomlinson. Παράλληλα, το περιοδικό Auto Motor Sport αναφέρει ότι ο συνιδρυτής και διευθυντής μηχανολογίας της ομάδας, Patrick Head, έχει αποφασίσει να αποχωρήσει.

Η αναδόμηση της Williams F1, που ενδέχεται να ολοκληρωθεί ακόμα και μέχρι το επόμενο Grand Prix (Τουρκία, 8/05), οφείλεται εν πολλοίς και στη ραγδαία πτώση της μετοχής της στο χρηματιστήριο της Φρανκφούρτης -στο οποίο εισήχθη μόλις τον περασμένο χειμώνα- εξαιτίας των κακών της αποτελεσμάτων και της μηδενικής συγκομιδής βαθμών στα πρώτα φετινά Grands Prix.

Όμως ο Adam Parr, διευθύνων σύμβουλος της Williams F1, αρνήθηκε ότι τα προβλήματα της ομάδας είναι οικονομικής φύσεως: «Δεν νομίζω ότι αυτός είναι ο τομέας στον οποίο είμαστε αδύναμοι. Όταν μπήκαμε στη χρηματιστήριο θέσπισα ένα πενταετές πλάνο και υπάρχουν κάποια πράγματα που πρέπει να γίνουν για να αναγεννηθεί η σπουδαία ομάδα μας του παρελθόντος».

Άλλες φήμες αναφέρουν ότι ο μέτοχος της ομάδας, Toto Wolff, ενδέχεται να αυξήσει το ποσοστό του και να αποκτήσει πιο ενεργό ρόλο στην ομάδα.

Σύμφωνα με τον Rubens Barrichello, πάντως, το πρόβλημα της Williams F1 δεν είναι ο Sam Michael: «Γνωρίζω τον Sam από τις ημέρες μας στη Jordan (σ.σ.: αρχές δεκαετίας 1990). Το πρόβλημα δεν είναι ότι είναι ο λάθος άνθρωπος για τη δουλειά, αλλά ότι έχει πάρα πολλά να κάνει», είπε ο Βραζιλιάνος οδηγός.

auto.in.gr