F1 2011, Δοκιμές Βαρκελώνης, 6η μέρα: Επίδειξη ισχύος
Ο Sebastian Vettel μείωσε κατά 0,7 δευτερόλεπτα τον ταχύτερο φετινό γύρο στην πίστα της Βαρκελώνης με τη νέα Red Bull RB7! Εντυπωσιακή επίδοση από την Toro Rosso, χαμηλοί τόνοι από τη Ferrari, νέα προβλήματα για τη McLaren.
Ο Sebastian Vettel βελτίωσε κατά επτά δέκατα του δευτερολέπτου τον ταχύτερο χρόνο –που είχε πετύχει μια μέρα νωρίτερα ο ομόλογός του Mark Webber- των φετινών χειμερινών δοκιμών της Formula 1 στη Βαρκελώνη την 6η ημέρα (9/03) στην ισπανική πίστα, κάνοντας άλλη μια επίδειξη δύναμης της νέας Red Bull RB7.
Αντίστοιχα εντυπωσιακός ήταν και ο δεύτερος χρόνος του Sebastien Buemi με τη νέα Toro Rosso, η οποία επίσης έσπασε το χθεσινό χρόνο του Mark Webber επιβεβαιώνοντας τις ιδιαίτερα θετικές πρώτες εντυπώσεις από την απόδοσή της. Μάλιστα, ο Ελβετός συμπλήρωσε 120 γύρους και έκανε μια ιδιαίτερα ενθαρρυντική προσομοίωση αγώνα.
Η Ferrari προσαρτήθηκε σήμερα στις δοκιμές, με τον Felipe Massa ενάμισι δευτερόλεπτο μακριά από τον S. Vettel. Ωστόσο, ο χρόνος του Βραζιλιάνου ήταν περίπου επτά δέκατα πιο αργός από το χρόνο που είχε πετύχει ο ίδιος το προηγούμενο τετραήμερο (18-21/02) των δοκιμών στη Βαρκελώνη.
Επιπλέον, η Scuderia σε αυτές τις δοκιμές έχει τοποθετήσει νέα εξαρτήματα στο μονοθέσιο 150ο Italia, όπως την ανασχεδιασμένη εξάτμιση που στέλνει τα καυσαέρια στο διαχύτη, συνεπώς ίσως τις επόμενες μέρες η ιταλική ομάδα να αποκαλύψει την αληθινή της ταχύτητα, κάνοντας ρεαλιστική προσομοίωση δοκιμών κατάταξης. Στη συστοιχία γύρων, ο ρυθμός της σήμερα ήταν αντίστοιχος της RB7.
Η RB7 δείχνει κορυφαία σε αεροδυναμική απόδοση, με βάση τα χαρακτηριστικά της πίστας του Montmelo, αλλά ο M. Webber είχε υποστηρίξει νωρίτερα ότι το μονοθέσιο της πρωταθλήτριας είναι έτοιμο σφαιρικά για το πρώτο φετινό Grand Prix (27/03), στην Αυστραλία: ««Αισθάνομαι ότι είμαστε έτοιμοι», είπε ο Αυστραλός.
«Θα δούμε που βρισκόμαστε. Πάντα μαθαίνεις στους αγώνες τις δυνάμεις και αδυναμίες της ομάδας σου. Αυτό προκύπτει από το σύνολο της ταχύτητας, της αξιοπιστίας, από τα pit-stops, την οργάνωση, την απόδοση σε κάθε αγωνιστική περίοδο, τα πάντα. Σύντομα θα κάνουμε τη δοκιμή ενός πλήρους τριημέρου.
Δεν πρόκειται να πούμε ότι θα πάμε στον πρώτο αγώνα και θα καταστρέψουμε τους πάντες, αυτό θα ήταν αφελές. Υπάρχουν πολλοί με παρεμφερή απόδοση, μην ανησυχείτε για αυτό. Εμείς έχουμε πολύ καλή οργάνωση και ισχυρά κίνητρα, χτίζουμε πάνω στην περσινή χρονιά».
Αντίθετα, τα πράγματα δεν πήγαν καλά ούτε σήμερα για τη McLaren – κυρίως από άποψη αξιοπιστίας. Ο Lewis Hamilton συμπλήρωσε μόλις 57 γύρους και δεν κατάφερε να κάνει προσομοίωση αγώνα, εξαιτίας προβλημάτων στο υδραυλικό σύστημα και στην εξάτμιση.
Η Mercedes GP, που επίσης προσαρτήθηκε σήμερα στις δοκιμές, ξεκινά από εδώ την αεροδυναμική αναβάθμιση του μονοθεσίου W02. Ήδη τοποθέτησε το νέο σύστημα εξάτμισης και θα ακολουθήσουν τροποποιήσεις στους αεραγωγούς και στην εμπρός πτέρυγα. Η ομάδα του Brackley δεν βιάζεται να θέσει ανταγωνιστικούς χρόνους.
Μικρά προβλήματα αξιοπιστίας, τέλος, είχε η Toro Rosso, η Force India, η Virgin και η Williams -η οποία εξακολουθεί να ταλαιπωρείται από το σύστημα KERS-, ενώ η Lotus T128 κατάφερε να συμπληρώσει σχεδόν εκατό γύρους.
F1 2011 – ΧΕΙΜΕΡΙΝΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ – ΕΚΤΗ ΗΜΕΡΑ
1. Vettel (RBR) 1:21.865 – 112 γύροι
2. Buemi (STR) +0.531 – 120 γύροι
3. Petrov (Renault) +0.805 – 116 γύροι
4. Hamilton (McLaren) +1.023 – 57 γύροι
5. Massa (Ferrari γύροι +1.459 – 101 γύροι
6. Di Resta (Force India γύροι +2.469 – 118 γύροι
7. Kobayashi (Sauber) +2.571 – 107 γύροι
8. Rosberg (Mercedes) +3.942 – 100 γύροι
9. Trulli (Lotus) +4.225 – 98 γύροι
10. Maldonado (Williams) +5.124 – 29 γύροι
11. D’ Ambrosio (Virgin) +7.117 – 64 γύροι
auto.in.gr
- Πώς δρούσε το κύκλωμα που εκμεταλλευόταν ανήλικους αλλοδαπούς για να πουλάνε λαθραία τσιγάρα – 11 συλλήψεις
- Γαλλία: Drones εθεάθησαν πάνω από τη βάση πυρηνοκίνητων υποβρυχίων στην Μπρεστ
- Ο αθέατος πόλεμος μεταξύ των διαιτητών
- Ποιοι τουρίστες επιλέγουν την Αθήνα – Οι δύο σημαντικότερες αγορές
- Συμφωνία Meta-εκδοτών για ενημέρωση μέσω ΑΙ – Αγωγή των NY Times κατά της Perplexity
- ΣΥΡΙΖΑ: Πού πάνε τα χρήματα του Ταμείου Ανάκαμψης; – Διαφήμιση 828.000€ για σιδηροδρομικά που δεν έγιναν
