Μια από τις πιο χαρακτηριστικές «φιγούρες» της πρώην Ανατολικής Γερμανίας θα παραμείνει, εκτός συγκλονιστικού απροόπτου, στο χρονοντούλαπο της ιστορίας και στις μνήμες όσον είχαν την ευκαιρία να το συναντήσουν από κοντά.

Ο λόγος για το θρυλικό Trabant, το αυτοκίνητο που παρέμεινε στην παραγωγή για περισσότερα από 30 χρόνια, αποτελώντας το βασικό μεταφορικό μέσο των κατοίκων της Ανατολικής Γερμανίας.

Με αφορμή, λοιπόν, τη μακρά ιστορία του αυτοκινήτου, μια γερμανική εταιρεία κατασκευής ειδών μοντελισμού, αποφάσισε να εξελίξει τη σύγχρονη και ταυτόχρονα ηλεκτροκίνητη εκδοχή του.

Το πρωτότυπο Trabant που παρουσιάστηκε στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το 2009 δεν πέρασε απαρατήρητο.

Εξοπλισμένο με έναν ηλεκτροκινητήρα 61 ίππων είχε θεωρητικά τη δυνατότητα να αγγίζει την τελική ταχύτητα των 130 χλμ./ώρα, την ίδια στιγμή που οι μπαταρίες ιόντων λιθίου, που τοποθετήθηκαν ανάμεσα στον πίσω άξονα και το σύστημα μετάδοσης, εξασφάλιζαν αυτονομία 160 χιλιομέτρων.

Τα καλά νέα, βέβαια, σταματούν εδώ, καθώς τα περίπου 30 εκατομμύρια ευρώ που απαιτούνται για την ολοκλήρωση του φιλόδοξου project δεν βρέθηκαν ποτέ, με αποτέλεσμα το σύγχρονο Trabant να παραμένει, μέχρι και σήμερα, στα αζήτητα.

Να θυμίσουμε ότι η αυθεντική εκδοχή του αυτοκινήτου, η οποία μάλιστα ανήκει στη λίστα με τα 50 χειρότερα αυτοκίνητα όλων των εποχών σύμφωνα με το περιοδικό Times, αρχικά εξοπλιζόταν με δίχρονο κινητήρα και μόλις το 1989 απέκτησε ένα τετράχρονο σύνολο προερχόμενο από την VW.

auto.in.gr