Το ηλεκτρικό VW Up! με περιβολή λονδρέζικου ταξί
Ένα πράσινο "black cab" παρουσίασε η VW αξιοποιώντας μια αναλόγως τροποποιημένη εκδοχή του ηλεκτρικού πρωτότυπου Up! που η γερμανική φίρμα ετοιμάζεται να λανσάρει εντός του 2011.
Η γερμανική φίρμα αποκάλυψε μια πρωτότυπη εκδοχή του ηλεκτροκίνητου VW Up! αντλώντας επιρροές από τα εμβληματικά λονδρέζικα ταξί.
Αν και το μοντέλο της VW απέχει πολύ από το σχήμα και το μέγεθος των παραδοσιακών μαύρων ταξί της βρετανικής πρωτεύουσας διαθέτει -και με το παραπάνω- όλα τα αισθητικά στοιχεία που έχουν συνδεθεί τόσο με τα black cabs όσο και με την Βρετανία.
Έτσι, το London Taxi concept car διακοσμείται με τον αγγλικό θυρεό στις πόρτες και φέρει μια ασπρόμαυρη μια εκδοχή της βρετανικής σημαίας στην οροφή όπου φυσικά φιλοξενείται και η… έτερη «σημαία».
Με διαστάσεις 3,73 μ. μήκος, 1,66 μ. πλάτος και 1,6 μ. ύψος η πράσινη εκδοχή της VW για τα μαύρα ταξί του Λονδίνου διαφέρει πολύ σε ευρυχωρία από τα δεδομένα της ειδικής ατής κατηγορίας αυτοκινήτων, ωστόσο μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση στο εσωτερικό του τρεις επιβαίνοντες, συμπεριλαμβανομένου του οδηγού, με τον χώρο του συνοδηγού να αναλαμβάνει χρέη πορτ μπαγκάζ καθώς δεν υπάρχει άλλος χώρος για την αποθήκευση αποσκευών.
Η σχεδίαση στις πόρτες ακολουθεί ένα εξίσου ιδιότυπο σκεπτικό καθώς για τις ανάγκες του concept, οι θύρες έχουν κατασκευαστεί ασύμμετρα. Η πλευρά του οδηγού διαθέτει μια κανονική πόρτα ενώ η θύρα απ’ όπου πραγματοποιείται η είσοδος των επιβατών είναι μια μεγάλη ηλεκτρικά συρόμενη πόρτα.
Ανεξαρτήτως των ικανοτήτων που προϋποθέτει η άσκηση του συγκεκριμένου επαγγέλματος στο Λονδίνο, ο οδηγός έχει στην διάθεσή του σύστημα πλοήγησης του οποίου οι πληροφορίες όπως και οι ενδείξεις για τα περιφερειακά συστήματα infotainment εμφανίζονται σε μια ευμεγέθη οθόνη αφής. Μια αντίστοιχη οθόνη έχουν στη διάθεση τους και οι επιβάτες του πίσω καθίσματος.
Ακόμη μία οθόνη αντικαθιστά τα «παραδοσιακά» όργανα του αυτοκινήτου μέσω της οποίας ο οδηγός επιπλέον πληροφορείται για το επίπεδο φόρτισης των μπαταριών λιθίου ιόντων που τροφοδοτούν τον ηλεκτροκινητήρα των 115 ίππων με τον οποίο εξοπλίζεται το πρωτότυπο φτάνει την τελική ταχύτητα των 119 χλμ./ώρα.
Το παραπάνω μηχανικό σύνολο παρέχει στο γερμανικό πρωτότυπο θεωρητική αυτονομία 300 χλμ. ενώ για το 80% της φόρτισης των μπαταριών απαιτείται μόλις μία ώρα.
auto.in.gr
- Μέλος διοίκησης Φενέρ: «Το Παναθηναϊκός – Βαλένθια είναι απόψε, οι καιρικές συνθήκες δεν διαφέρουν, τι θα αλλάξει;»
- Ευρωπαϊκό πρόστιμο 140 εκατ. ευρώ στο Χ για αδιαφάνεια και παραπλάνηση χρηστών – Ενόχληση στην Ουάσιγκτον
- Γαλλία: Πατέρας βίαζε την κόρη του και απέκτησε μαζί της τρία παιδιά
- Γλασκώβη: Ένας νεκρός και τρεις στο νοσοκομείο μετά από ταραχές στους δρόμους της πόλης
- Δήμος χορηγεί επίδομα στέγασης σε γιατρούς που υπηρετούν στο νησί και δεν διαθέτουν κατοικία
- Δώρο Χριστουγέννων: Νωρίτερα φέτος – Υπολογισμός και δικαιούχοι – Τι να κάνετε αν δεν το λάβετε