Το ηλεκτρικό VW Up! με περιβολή λονδρέζικου ταξί
Ένα πράσινο "black cab" παρουσίασε η VW αξιοποιώντας μια αναλόγως τροποποιημένη εκδοχή του ηλεκτρικού πρωτότυπου Up! που η γερμανική φίρμα ετοιμάζεται να λανσάρει εντός του 2011.
Η γερμανική φίρμα αποκάλυψε μια πρωτότυπη εκδοχή του ηλεκτροκίνητου VW Up! αντλώντας επιρροές από τα εμβληματικά λονδρέζικα ταξί.
Αν και το μοντέλο της VW απέχει πολύ από το σχήμα και το μέγεθος των παραδοσιακών μαύρων ταξί της βρετανικής πρωτεύουσας διαθέτει -και με το παραπάνω- όλα τα αισθητικά στοιχεία που έχουν συνδεθεί τόσο με τα black cabs όσο και με την Βρετανία.
Έτσι, το London Taxi concept car διακοσμείται με τον αγγλικό θυρεό στις πόρτες και φέρει μια ασπρόμαυρη μια εκδοχή της βρετανικής σημαίας στην οροφή όπου φυσικά φιλοξενείται και η… έτερη «σημαία».
Με διαστάσεις 3,73 μ. μήκος, 1,66 μ. πλάτος και 1,6 μ. ύψος η πράσινη εκδοχή της VW για τα μαύρα ταξί του Λονδίνου διαφέρει πολύ σε ευρυχωρία από τα δεδομένα της ειδικής ατής κατηγορίας αυτοκινήτων, ωστόσο μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση στο εσωτερικό του τρεις επιβαίνοντες, συμπεριλαμβανομένου του οδηγού, με τον χώρο του συνοδηγού να αναλαμβάνει χρέη πορτ μπαγκάζ καθώς δεν υπάρχει άλλος χώρος για την αποθήκευση αποσκευών.
Η σχεδίαση στις πόρτες ακολουθεί ένα εξίσου ιδιότυπο σκεπτικό καθώς για τις ανάγκες του concept, οι θύρες έχουν κατασκευαστεί ασύμμετρα. Η πλευρά του οδηγού διαθέτει μια κανονική πόρτα ενώ η θύρα απ’ όπου πραγματοποιείται η είσοδος των επιβατών είναι μια μεγάλη ηλεκτρικά συρόμενη πόρτα.
Ανεξαρτήτως των ικανοτήτων που προϋποθέτει η άσκηση του συγκεκριμένου επαγγέλματος στο Λονδίνο, ο οδηγός έχει στην διάθεσή του σύστημα πλοήγησης του οποίου οι πληροφορίες όπως και οι ενδείξεις για τα περιφερειακά συστήματα infotainment εμφανίζονται σε μια ευμεγέθη οθόνη αφής. Μια αντίστοιχη οθόνη έχουν στη διάθεση τους και οι επιβάτες του πίσω καθίσματος.
Ακόμη μία οθόνη αντικαθιστά τα «παραδοσιακά» όργανα του αυτοκινήτου μέσω της οποίας ο οδηγός επιπλέον πληροφορείται για το επίπεδο φόρτισης των μπαταριών λιθίου ιόντων που τροφοδοτούν τον ηλεκτροκινητήρα των 115 ίππων με τον οποίο εξοπλίζεται το πρωτότυπο φτάνει την τελική ταχύτητα των 119 χλμ./ώρα.
Το παραπάνω μηχανικό σύνολο παρέχει στο γερμανικό πρωτότυπο θεωρητική αυτονομία 300 χλμ. ενώ για το 80% της φόρτισης των μπαταριών απαιτείται μόλις μία ώρα.
auto.in.gr
- Sean «Diddy» Combs: Ζητά αποφυλάκιση και ακύρωση της καταδίκης του
- Τέλη κυκλοφορίας: Στην τελική ευθεία για την πληρωμή τους
- Πέιν: «Η Παρτιζάν μου έδωσε μια ευκαιρία – Μίλησα με τον Ουάσινγκτον πριν έρθω»
- Ρωσία: Γιατί η Μόσχα είναι απίθανο να αποδεχτεί το σχέδιο Ουάσινγκτον – Κιέβου για τον τερματισμό του πολέμου
- Λέρος: Ισχυρή χαλαζόπτωση στο νησί – Το «έστρωσε» ανήμερα των Χριστουγέννων
- Μυστήριο περιστατικό στο Λιχτενστάιν: Τέσσερα μέλη της ίδιας οικογένειας βρέθηκαν νεκρά – Ερευνώνται τα αίτια


