Το πρωτάθλημα GP3 επόμενος στόχος του Γιώργου Κατσίνη
Ο 19χρονος εντείνει τις προσπάθειές του να εξασφαλίσει για το 2011 μια θέση στο θεσμό GP3, που αποτελεί το προτελευταίο σκαλοπάτι πριν από τη Formula 1.
Ο Γιώργος Κατσίνης εντείνει τις προσπάθειές του να εξασφαλίσει μια θέση το 2011 στο πρωτάθλημα GP3, ένα θεσμό που ουσιαστικά αποτελεί το προτελευταίο σκαλοπάτι πριν από τη Formula 1. Πρόσφατα οδήγησε για πρώτη φορά ένα μονοθέσιο GP3, στη Jerez της Ισπανίας, ενώ λίγο νωρίτερα βρέθηκε στον προσομοιωτή της ομάδας Racing Engineering, μιας εκ των κορυφαίων του πρωταθλήματος GP2.
Μετά από δύο χρόνια στη Formula BMW Ευρώπης, έναν θεσμό που δεν θα συνεχιστεί το 2011, ο Γιώργος Κατσίνης θέλησε με τις δοκιμές του στην ισπανική πίστα να αξιολογήσει κατά πόσο το GP3 αποτελεί το ιδανικό πρωτάθλημα για να συνεχίσει την καριέρα του.
Μετά τις δοκιμές, ο 19χρονος δεν φάνηκε να έχει καμία αμφιβολία για αυτό: «Δεν υπάρχει αμφιβολία πως θα ήθελα να αγωνιστώ στο GP3 του 2011 αν καταφέρουμε να βρούμε επιπλέον χορηγούς ώστε να συγκεντρώσουμε τον απαραίτητο προϋπολογισμό», είπε ο Έλληνας οδηγός.
Μιλώντας για την εμπειρία του νέου πρωταθλήματος, συμπλήρωσε: «Ήταν μια πολύ θετική ημέρα και είμαι πολύ εντυπωσιασμένος τόσο από το μονοθέσιο όσο και από το επίπεδο του ανταγωνισμού. Σίγουρα η μετάβαση από τον κινητήρα των 140 ίππων της Formula BMW στο δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο σύνολο της Renault των 280 ίππων του GP3 είναι σημαντική όμως δεν είναι η μόνη πρόκληση που έχει να αντιμετωπίσει ο οδηγός.
Στο GP3 το επίπεδο κάθετης δύναμης είναι κατά πολύ ανώτερο, τα λάστιχα είναι πολύ μεγαλύτερα, η μετάδοση είναι παρόμοιας φιλοσοφίας με τη Formula 1 και γενικότερα η τεχνολογία που έχει το μονοθέσιο της Dallara είναι απίστευτη.
Σίγουρα απαιτεί μεγαλύτερη προσπάθεια σε όλα τα επίπεδα για να σταθείς με αξιώσεις σε ένα πρωτάθλημα που έχει τους τριάντα καλύτερους οδηγούς σε αύτη την ηλικία».
Στο πλαίσιο των δοκιμών της Jerez, ο Γιώργος Κατσίνης δέχθηκε και την πρόσκληση της ομάδας Racing Engineering να οδηγήσει στον προσομοιωτή το μονοθέσιο του GP2, του ισχυρότερου θεσμού μετά τη F1. Το εργοστάσιο της ομάδας βρίσκεται σε πολύ μικρή απόσταση από την πίστα της Jerez.
Ο Alfonso de Orleans, ιδιοκτήτης της Racing Engineering, είπε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που ο Γιώργος βρέθηκε σε μονοθέσιο μας, ακόμη και στον εικονικό κόσμο. Ο προσομοιωτής είναι βασικό εργαλείο για να αξιολογήσουμε τους υποψήφιους οδηγούς μας και φυσικά τα δεδομένα της τηλεμετρίας που παράγονται παρακολουθούνται στενά από τους μηχανικούς μας.
Είμαι σίγουρος για τις δυνατότητες του Γιώργου, αφού παρακολουθώ στενά την πορεία του εδώ και χρόνια, και δεν μου προκάλεσε έκπληξη το ότι σημείωσε καλούς χρόνους στο τέλος της ημέρας που δοκιμάσαμε με καινούργια ελαστικά.
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι έχει πολλά να μάθει ακόμη και για αυτό μια σεζόν στο GP3 είναι απαραίτητη, όμως δώσαμε ήδη ραντεβού σε ένα χρόνο από τώρα για τις πρώτες του πραγματικές δοκιμές στο GP2″.
auto.in.gr
- Πολιτική Προστασία: Σύσκεψη αύριο στα Μέγαρα για την καταγραφή ζημιών από τις πλημμύρες στη Δυτική Αττική
- Κλήρωση: Δείτε ποιοι είναι οι 12 όμιλοι του Μουντιάλ 2026 (pic)
- Μαρουάν Μπαργούτι: Η οικογένεια του ηγέτη της Φατάχ καταγγέλλει ότι υφίσταται βασανιστήρια στο Ισραήλ
- Θεσσαλονίκη: Αγρότες έντυσαν με… λαμπιόνα τα τρακτέρ τους – Χριστούγεννα στα μπλόκα
- Η απονομή του τροπαίου του League Cup στον Ολυμπιακό (pics+vid)
- Η τεχνητή νοημοσύνη επανασχεδιάζει την παιδική ηλικία – Προνομιούχες γενιές ή κενό βασίλειο;
