Επιχείρηση δεν σημαίνει μόνο κέρδη αλλά και ζημιές
Αγόρασα το πρώτο μου αυτοκίνητο (ένα Citroen AX) το 1995 και θυμάμαι τον έμπορο να μου παραπονιέται πως στην Ελλάδα πωλούνται 100.000 αυτοκίνητα το χρόνο και είναι πολύ λίγα για τον αριθμό των καταστημάτων που υπάρχουν
Αγόρασα το πρώτο μου αυτοκίνητο (ένα Citroen AX) το 1995 και θυμάμαι τον έμπορο να μου παραπονιέται πως στην Ελλάδα πωλούνται 100.000 αυτοκίνητα το χρόνο και είναι πολύ λίγα για τον αριθμό των καταστημάτων που υπάρχουν.
Με τα χρόνια τα πωλούμενα αυτοκίνητα ξεπέρασαν τις 200.000 το χρόνο και σήμερα ο Σύνδεσμος Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος παραπονείται πως η αγορά έχει πρόβλημα γιατί οι πωλήσεις το 2010 αναμένεται να κλείσουν στα 160.000 επιβατικά ΙΧ.
Όσο καιρό οι εταιρείες αυτοκινήτων κερδίζανε δεν άκουσα κανέναν να λέει καλά λόγια για το κράτος που φρόντισε να πάει καλά η αγορά. Κέρδιζαν χάρη στη μαγκιά, την ικανότητα και το ρίσκο που αναλάμβαναν και μπράβο τους που δεν καταδέχτηκαν να γίνουν υπάλληλοι σαν κι εμένα. Τώρα που ήρθε η κρίση όμως δεν φταίνε εκείνοι αλλά το κράτος με τις πολιτικές του και ζητάνε όλοι τη βοήθειά του για να μη κλείσουνε.
Ο καλός επιχειρηματίες παιδιά προβλέπει για το μέλλον και δεν ανοίγεται πολύ γιατί καμία αγορά δεν κινείται ανοδικά για πάντα. Γιατί να πληρώσουμε εμείς τα ρίσκα σας; Μας είχατε μήπως συνεταίρους στα κέρδη σας όλα αυτά τα χρόνια; Ας μας πει ο Σύνδεσμος πόσα πλήρωσαν την εποχή των παχιών αγελάδων τα μέλη του σε φόρους εισοδήματος και τι ποσοστό από αυτά ζητάει για βοήθεια.
Γιώργος Επιτήδειος
- Αντώνης Κοκορίκος: Πέθανε ο δημοσιογράφος
- «Ενδιαφέρεται για τον Γουέσλεϊ της Αλ Νασρ ο ΠΑΟΚ»
- ΣΥΡΙΖΑ: Απαράδεκτη η λογοκρισία του δημάρχου Φλώρινας στην Banda Entopica
- Κίνα: Κυρώσεις σε αμερικάνικες εταιρείες άμυνας λόγω πωλήσεων όπλων στην Ταϊβάν
- Σάκοτα: «Φορμαρισμένος ο Άρης, χρειάζεται προσοχή το παιχνίδι»
- Κυβέρνηση που φάσκει και αντιφάσκει στο σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ


