Τα πλάνα σχετικά με το σχεδιασμό του μονοθεσίου Mercedes W02 της Formula 1 2011 και της φιλοσοφίας με την οποία αυτό θα ταιριάζει στο Michael Schumacher εξήγησε στη Monza ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας, Ross Brawn.

Εμμέσως, με αυτό τον τρόπο έδωσε τη δική του εκδοχή στη (νέα) φημολογία αποχώρησης του Γερμανού πρώην πρωταθλητή από το σπορ, αλλά και του ίδιου από τη Mercedes GP, στο τέλος του 2010.

Αυτές οι φήμες προήλθαν από δημοσιογράφους που παρατήρησαν έντονη κινητικότητα στο motorhome της Mercedes GP στη Monza, με τις επισκέψεις πολλών οδηγών, managers και διοικητικών άλλων ομάδων. Τις φήμες αρνήθηκε η εκπρόσωπος του «Schumi», Sabine Kehm.

Συγκεκριμένα, η τελευταία υπενθύμισε ότι το πλάνο του M. Schumacher ήταν εξαρχής τριετές, για να πρωταγωνιστήσει ξανά. Την ίδια στιγμή, ο αντιπρόεδρος και αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes-Benz, Norbert Haug, αρνήθηκε κατηγορηματικά ότι έχει έρθει σε ρήξη με τον R. Brawn.

Σύμφωνα με τον Ross Brawn, λοιπόν, η βελτίωση της απόδοσης του Michael Schumacher το 2011 θα εξαρτηθεί από το πόσο θα ταιριάζουν τα νέα ελαστικά της Pirelli στον τρόπο οδήγησης του Γερμανού.

H ομάδα προσπαθεί να κατανοήσει όσο το δυνατόν καλύτερα τις προδιαγραφές της νέας γόμας, κάτι που δεν έκανε στο βαθμό που θα ήθελε φέτος – και για το λόγο αυτό συνεργάζεται με εξειδικευμένους μηχανικούς της Mercedes-Benz.

Παρόλα αυτά –κι ενώ είναι ευρέως γνωστό ότι η φετινή Mercedes W01 σχεδιάστηκε για το στιλ οδήγησης του Jenson Button, πριν φύγει ο Αγγλος για τη McLaren-, ο Βρετανός αρνήθηκε ότι το μονοθέσιο του 2011 σχεδιάζεται με βάση τις ανάγκες του τρόπου οδήγησης του Michael Schumacher.

«Δεν χτίζουμε ένα μονοθέσιο γύρω από τον Michael, θέλουμε απλώς να εξελίξουμε ένα καλό αυτοκίνητο. Δεν υπάρχει κάποιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό» είπε ο Ross Brawn. Ο M. Schumacher συμπλήρωσε: «Δεν μπορώ να θυμηθώ ένα μονοθέσιο που να έχει σχεδιαστεί για ένα συγκεκριμένο στιλ οδήγησης.

Το μόνο που ισχύει είναι η συνεχής εξέλιξη από τους οδηγούς, που μπορούν να ακολουθήσουν διαφορετικές κατευθύνσεις. Ο πρωταρχικός στόχος είναι να κάνεις το μονοθέσιο όσο το δυνατόν ταχύτερο και αποδοτικό».

auto.in.gr