Παρότι οι δύο McLaren εναλλάσσονταν στην κορυφή στη μεγαλύτερη διάρκεια της δεύτερης περιόδου ελεύθερων δοκιμών της Μόντσα, τελικά οι Sebastian Vettel (RBR) και Fernando Alonso (Ferrari) σημείωσαν –με ελάχιστη διαφορά- τους δύο ταχύτερους γύρους της ημέρας που άνοιξε την αυλαία του 14ου φετινού Grand Prix της Formula 1.

Καθώς η αυστριακή και ιταλική ομάδα βγήκαν στην πίστα με τη μαλακή γόμα και ελάχιστα καύσιμα, η McLaren είχε στην πίστα έναν οδηγό με τον αεραγωγό F-duct (Jenson Button) και έναν χωρίς αυτόν (Lewis Hamilton), στην προσπάθεια να αποφασίσει να κατανοήσει την αεροδυναμική απόδοση του μονοθεσίου και τη φθορά των ελαστικών με ή χωρίς τον αεραγωγό. Η αγγλική ομάδα, έτσι, θα αποφασίσει αν θα χρησιμοποιήσει το F-duct το υπόλοιπο διήμερο.

Ο Felipe Massa ενδεχομένως να είχε σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο, αν δεν είχε έξοδο στην Παραμπόλικα (τελευταία στροφή) με μεγάλη ταχύτητα, αλλά χωρίς σοβαρές συνέπειες. Πάντως η Ferrari έδειξε στη δεύτερη περίοδο, σε αντίθεση με την πρώτη, ότι είναι ανταγωνιστική στη Μόντσα.

Αντίθετα, ο Mark Webber περιορίστηκε στην 5η θέση, μισό δευτερόλεπτο μακριά από τον επικεφαλής ομόλογό του. Ο Αυστραλός διεκδικητής του τίτλου, πάντως, έχασε τα τελευταία 18 λεπτά διότι αναγκάστηκε να σταματήσει στην άκρη της πίστας, εξαιτίας απώλειας της υδραυλικής πίεσης.

Αντίστοιχο πρόβλημα αξιοπιστίας είχε και η Toro Rosso του Jaime Alguersuari, καθώς και οι δύο Hispania. O Bruno Senna δεν κατάφερε να σημειώσει ούτε έναν γρήγορο γύρο, εξαιτίας προβλήματος στο σύστημα τροφοδοσίας.

F1 – GP ΙΤΑΛΙΑΣ 2010
ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 2
1. Vettel (RBR) 1:22.839
2. Alonso (Ferrari) +0.076
3. Massa (Ferrari) +0.222
4. Hamilton (McLaren) +0.315
5. Button (McLaren) +0.371
6. Webber (RBR) +0.576
7. Barrichello (Williams) +0.869
8. Kubica (Renault) +0.870
9. Hulkenberg (Williams) +1.013
10. Rosberg (Mercedes) +1.018
11. Sutil (Force India) +1.342
12. Liuzzi (Force India) +1.541
13. Petrov (Renault) +1.568
14. Schumacher (Mercedes) +1.609
15. Buemi (STR) +1.678
16. De la Rosa (Sauber) +1.708
17. Kobayashi (Sauber) +1.94
18. Alguersuari (STR) +2.267
19. Trulli (Lotus) +3.365
20. Kovalainen (Lotus) +3.467
21. Di Grassi (Virgin) +3.792
22. Glock (Virgin) +3.837
23. Yamamoto (Hispania) +6.659
24. Senna (Hispania) –

auto.in.gr