F1 – GP Ιταλίας 2010, ΕΔ2: Αντεπίθεση των S. Vettel και Ferrari
Ο Γερμανός σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της πρώτης ημέρας, στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών της Μόντσα, αλλά με διαφορά μόλις 76 χιλιοστών του δευτ. από τον Fernando Alonso. Προβλήματα αξιοπιστίας για τον Mark Webber.
Παρότι οι δύο McLaren εναλλάσσονταν στην κορυφή στη μεγαλύτερη διάρκεια της δεύτερης περιόδου ελεύθερων δοκιμών της Μόντσα, τελικά οι Sebastian Vettel (RBR) και Fernando Alonso (Ferrari) σημείωσαν –με ελάχιστη διαφορά- τους δύο ταχύτερους γύρους της ημέρας που άνοιξε την αυλαία του 14ου φετινού Grand Prix της Formula 1.
Καθώς η αυστριακή και ιταλική ομάδα βγήκαν στην πίστα με τη μαλακή γόμα και ελάχιστα καύσιμα, η McLaren είχε στην πίστα έναν οδηγό με τον αεραγωγό F-duct (Jenson Button) και έναν χωρίς αυτόν (Lewis Hamilton), στην προσπάθεια να αποφασίσει να κατανοήσει την αεροδυναμική απόδοση του μονοθεσίου και τη φθορά των ελαστικών με ή χωρίς τον αεραγωγό. Η αγγλική ομάδα, έτσι, θα αποφασίσει αν θα χρησιμοποιήσει το F-duct το υπόλοιπο διήμερο.
Ο Felipe Massa ενδεχομένως να είχε σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο, αν δεν είχε έξοδο στην Παραμπόλικα (τελευταία στροφή) με μεγάλη ταχύτητα, αλλά χωρίς σοβαρές συνέπειες. Πάντως η Ferrari έδειξε στη δεύτερη περίοδο, σε αντίθεση με την πρώτη, ότι είναι ανταγωνιστική στη Μόντσα.
Αντίθετα, ο Mark Webber περιορίστηκε στην 5η θέση, μισό δευτερόλεπτο μακριά από τον επικεφαλής ομόλογό του. Ο Αυστραλός διεκδικητής του τίτλου, πάντως, έχασε τα τελευταία 18 λεπτά διότι αναγκάστηκε να σταματήσει στην άκρη της πίστας, εξαιτίας απώλειας της υδραυλικής πίεσης.
Αντίστοιχο πρόβλημα αξιοπιστίας είχε και η Toro Rosso του Jaime Alguersuari, καθώς και οι δύο Hispania. O Bruno Senna δεν κατάφερε να σημειώσει ούτε έναν γρήγορο γύρο, εξαιτίας προβλήματος στο σύστημα τροφοδοσίας.
F1 – GP ΙΤΑΛΙΑΣ 2010
ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 2
1. Vettel (RBR) 1:22.839
2. Alonso (Ferrari) +0.076
3. Massa (Ferrari) +0.222
4. Hamilton (McLaren) +0.315
5. Button (McLaren) +0.371
6. Webber (RBR) +0.576
7. Barrichello (Williams) +0.869
8. Kubica (Renault) +0.870
9. Hulkenberg (Williams) +1.013
10. Rosberg (Mercedes) +1.018
11. Sutil (Force India) +1.342
12. Liuzzi (Force India) +1.541
13. Petrov (Renault) +1.568
14. Schumacher (Mercedes) +1.609
15. Buemi (STR) +1.678
16. De la Rosa (Sauber) +1.708
17. Kobayashi (Sauber) +1.94
18. Alguersuari (STR) +2.267
19. Trulli (Lotus) +3.365
20. Kovalainen (Lotus) +3.467
21. Di Grassi (Virgin) +3.792
22. Glock (Virgin) +3.837
23. Yamamoto (Hispania) +6.659
24. Senna (Hispania) –
auto.in.gr
- Μυστήριο με την εξαφάνιση του 45χρονου διοικητή της Πυροσβεστικής – Συνεχίζονται οι έρευνες
- Μπλόκα: Συσκέψεις σε όλη τη χώρα από τους αγρότες – Το κρίσιμο ραντεβού στη Νίκαια
- Απεργία ΣΕΗ το Σάββατο: Η ΕΝΘΕΠΑ διαψεύδει καθολικό «λουκέτο» στα θέατρα – Ποιοι στηρίζουν την κινητοποίηση
- Ζελένσκι: Έτοιμος να προκηρύξει δημοψήφισμα για το σχέδιο Τραμπ αν η Ρωσία συμφωνήσει σε εκεχειρία δύο μηνών
- Συρία: Σουνιτική οργάνωση ανέλαβε την ευθύνη για την έκρηξη στο τζαμί με τους 8 νεκρούς
- Κ. Ανεστίδης: Δεν έκαναν κατάσχεση στον «Φραπέ» και έκαναν σε εμένα
