Μπορεί οι κανονικές εκδόσεις του Α1 να μην έχουν φτάσει ακόμα σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές για τις οποίες προορίζονται, αλλά όπως λέει και η λαϊκή σοφία το γοργόν και χάρη έχει, και πόσο μάλλον όταν πρόκειται για την ταχύτερη εκδοχή του Α1 και για Γερμανούς που φαίνεται να την έχουν ήδη «ετοιμοπαράδοτη».

Αυτό τουλάχιστον μαρτυρούν οι εικόνες του premium μικρού της Audi που εθεάθη κατά τη διάρκεια δοκιμών εξέλιξης στην πίστα του Nurbugring με τα «σημάδια» που διακρίνουν τις εκδόσεις «S» της γερμανικής φίρμας στο αμάξωμά του.

Φυσικά, με μια πιο προσεκτική ματιά παρατηρεί κανείς ότι πολλές είναι οι λεπτομέρειες που δεν ταιριάζουν στην κορυφαία έκδοση του A1 καθώς πρόκειται απλώς για ένα δοκιμαστικό πρωτότυπο.

‘Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι οι ζάντες, οι οποίες στην έκδοση παραγωγής αναμένεται να αντικατασταθούν από πεντάκτινες ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, σχεδιασμένες αποκλειστικά για το την συγκεκριμένη έκδοση. Επιπλέον, αναμένονται επιχρωμιωμένοι καθρέφτες, μια επιθετικότερη αεροτομή μαύρου χρώματος και φυσικά τα διακριτικά S1 που θα διαχωρίζουν την ταχύτερη έκδοση του A1 από το πλήθος.

Εντονότερες αναμένονται ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες, οι αλλαγές στο εσωτερικό καθώς η sport έκδοση του Α1 θα διαθέτει δερμάτινα καθίσματα ως standard και sport σχεδίασης τιμόνι όπου τα paddles για την αλλαγή των ταχυτήτων μέσω του αυτόματου DSG κιβωτίου επτά σχέσεων -το μόνο διαθέσιμο στην συγκεκριμένη έκδοση-, εντάσσονται στο βασικό εξοπλισμό.

Κάτω από το καπό της κορυφαίας έκδοσης του Α1 θα βρίσκεται το ίδιο υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο 1,4 λίτρων που εφοδιάζει το Polo GTI και τις ταχύτερες εκδόσεις του Seat Ibiza και του Skoda Fabia με τη διαφορά ότι στην περίπτωση του Αudi S1 η απόδοση ισχύος του κινητήρα αναμένεται να αγγίζει τους 200 ίππους.

Ωστόσο, για πρώτη φορά στην ιστορία των εκδόσεων «S» της Audi, η ταχύτερη έκδοση του A1 δεν θα επωφεληθεί από το σύστημα τετρακίνησης της φίρμας, Quattro.

Αντ’ αυτού, το Audi S1 που θα είναι αποκλειστικά εμπροσθοκίνητο, θα επωφεληθεί από ένα άλλο ηλεκτρονικό σύστημα που επιφορτίζεται με το φρενάρισμα του εσωτερικού τροχού σε περίπτωση πιθανής υποστροφής.

Τέλος, η sport έκδοση του A1 θα διαθέτει sport ανάρτηση η οποία μειώνει την απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος κατά 1,5 εκατοστό.

Auto Express