Η ισχυρότερη βενζινοκίνητη έκδοση του γερμανικού supermini διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά σε τρίθυρη και πεντάθυρη έκδοση, έναντι 19.390 και 19.800 ευρώ αντίστοιχα.

Αναλυτικότερα, το νέο Polo GTI χρησιμοποιεί το μοτέρ 1.4 ΤSI, προδιαγραφών EU5 που αποδίδει 180 ίππους στις 6.200 σ.α.λ. και 250 Nm ροπής από τις 2.000 έως τις 4.500 σ.α.λ., ενώ συνδυάζεται με κιβώτιο DSG 7 ταχυτήτων το οποίο περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό του μοντέλου.

Κύριο χαρακτηριστικό της νέας έκδοσης είναι η μειωμένη θεωρητική κατανάλωση καυσίμου -5,9 λίτρα / 100 χλμ.– καθώς και οι εκπομπές CO2 που αγγίζουν τα 139 γρ. / χλμ., ενώ η επιτάχυνση από στάση απαιτεί 6,9 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 229 χλμ. / ώρα.

Η κορυφαία έκδοση του γερμανικού μοντέλου συνοδεύεται από πλούσιο βασικό εξοπλισμό, που μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει: χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι (paddles), εμπρός μετωπικούς και πλευρικούς αερόσακους νέου τύπου -κεφαλής/θώρακα, ESP, ASR, MSR, XDS (Ηλεκτρονικά Ελεγχόμενο Διαφορικό), Hill Hold Assist, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, προβολείς ομίχλης εμπρός με στατικό φωτισμό στροφής, climatronic – ηλεκτρονικό αυτόματο κλιματισμό, ένδειξη χαμηλής πίεσης ελαστικών, ηχοσύστημα με mp3 player και 6 ηχεία.

auto.in.gr