Mετά το Countryman, που μέσα στους επόμενους μήνες θα διατεθεί και στη χώρα μας, η MINI προτίθεται να περάσει στην παραγωγή τη δεύτερη, κατά σειρά, τετρακίνητη πρόταση στη σύγχρονη ιστορία της.

Ο λόγος για την coupe εκδοχή ενός τυπικού crossover, που θα δανείζεται αρκετά από τα σχεδιαστικά, και όχι μόνο, χαρακτηριστικά του εκκεντρικού Beachcomber.

Άλλωστε, ο ισχυρός αντίκτυπος του πρωτότυπου MINI ήταν αυτός που έπεισε τη γερμανική φίρμα με τις βρετανικές ρίζες να εξελίξει μια ιδιόμορφή πρόταση, η οποία θα συνδυάζει τα χαρακτηριστικά ενός coupe αμαξώματος (χαμηλή οροφή, διθέσιο εσωτερικό κτλ.) με τις ιδιότητες ενός τετρακίνητου οχήματος που διατηρεί τις απαραίτητες αποστάσεις από το έδαφος.

Στην πραγματικότητα το υπό εξέλιξη Canyon, θα βασιστεί στο δάπεδο του Countryman, έστω και αν οι διαφορές ανάμεσα στα δύο αυτοκίνητα δεν θα περιορίζονται μόνο στο σχεδιασμό του αμαξώματος ή στον αριθμό των θυρών του.

Με μικρότερες διαστάσεις και αποκλειστικά τετρακίνητες εκδόσεις, το νέο crossover της MINI πρόκειται να εξοπλιστεί με υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, φτάνοντας σε ισχύ μέχρι και τους 208 ίππους.

Μάλιστα, μετά την ανακοίνωση της ΜΙΝΙ ότι θα συμμετάσχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι με την υποστήριξη της Prodrive, το Canyon βάζει σοβαρή υποψηφιότητα ώστε να αποτελέσει το επόμενο Rally Car της φίρμας.

Όπως και να έχει, το Canyon αναμένεται στην ευρωπαϊκή αγορά μετά το 2012, ενώ την κατασκευή του θα αναλάβει η Αυστριακή Magna Steyr, καθώς οι εγκαταστάσεις της πρώην βρετανικής αυτοκινητοβιομηχανίας στην Οξφόρδη πρόκειται σύντομα να αγγίξουν το παραγωγικό τους όριο, μετά και την προσθήκη των MINI Roadster και Coupe στη συγκεκριμένη γραμμή παραγωγής.

Auto Express