Το σχέδιο της εξάτμισης και του διαχύτη της Red Bull RB6 είναι τόσο αεροδυναμικά αποδοτικό που ο Lewis Hamilton εκτιμά ότι η McLaren το χρειάζεται άμεσα για να αντιμετωπίσει την ομάδα του Μίλτον Κινς, στη διεκδίκηση των φετινών πρωταθλημάτων της Formula 1.

Το σχέδιο που επινόησε η RBR έχει τις απολήξεις των εξατμίσεων σε τόσο χαμηλό σημείο στο πίσω άκρο του μονοθεσίου, ώστε τα καυσαέρια να διοχευτεόνται μέσα στο διαχύτη κι έτσι να αυξάνεται η παραγωγή αρνητικής άντωσης που προσφέρει ο τελευταίος.

Η McLaren προσπάθησε να υιοθετήσει το δικό της ανασχεδιασμένο διαχύτη και σύστημα εξάτμισης στον τελευταίο αγώνα, στο Σίλβερστοουν, όμως τα εγκατέλειψε έπειτα από προβλήματα συμπεριφοράς του μονοθεσίου και αξιοπιστίας, που παρουσιάστηκαν στις ελεύθερες δοκιμές.

«Είμαι βέβαιος ότι θα έχουμε κάνει ένα σημαντικό βήμα προόδου αν τοποθετήσουμε το ανασχεδιασμένο πίσω δάπεδο [στο GP Γερμανίας]» είπε ο Lewis Hamilton. «Δεν θα είναι εύκολο να λύσουμε τα προβλήματα.

Πρέπει να εργαστούμε πολύ για να κατανοήσουμε τις ρυθμίσεις που απαιτεί και για να το αφομοιώσουμε στο μονοθέσιο ώστε να το κάνουμε να δουλέψει, όπως έχει κάνει η Red Bull που το χρησιμοποιεί από τη Βαρκελώνη. Όταν το κάνουμε να δουλέψει, θα μπορούμε να τους αντιμετωπίσουμε σωστά.

Αυτό είναι πολύ σημαντικό, διότι μέχρι στιγμής δεν είχαμε το ταχύτερο μονοθέσιο. Μειονεκτούμε, προσπαθώντας να υπερασπιστούμε τις θέσεις μας με πιο αργό μονοθέσιο, διότι δεν έχουμε τις αεροδυναμικές αναβαθμίσεις.

Η Mercedes τις έχει, η Renault τις έχει, η Ferrari τις έχει και η RBR έχει τον ιδιαίτερο διαχύτη. Εμείς ακόμα δεν έχουμε αποκτήσει κάτι τέτοιο, που μπορεί να σου χαρίσει αρκετό χρόνο, ίσως τέσσερα δέκατα ή πέντε [ανά γύρο], ποιός ξέρει. Περιμένουμε τις αναβαθμίσεις», κατέληξε.

auto.in.gr