Στο πλαίσιο του νομοσχεδίου που προωθεί η Κομισιόν με σκοπό τον περιορισμό των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα των van και των ελαφρών φορτηγών στα 175γρ./χλμ μέχρι το 2016, εξετάζεται το ενδεχόμενο να οριστεί υποχρεωτική η παρουσία ηλεκτρονικού περιοριστή ταχύτητας στις εν λόγω κατηγορίες.



Ένας τρόπος να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα είναι να οριστεί υποχρεωτικός ο περιοριστής ταχύτητας για τα ελαφρά οχήματα επαγγελματικής χρήσης, φέρεται να αναφέρει έγγραφο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που έφερε στην δημοσιότητα ξένο ειδησεογραφικό πρακτορείο.



Η συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων χρησιμοποιείται εξ ολοκλήρου για επαγγελματική χρήση και κατ επέκταση η ταχύτητά τους δεν χρειάζεται να ξεπερνά τα 120 χλμ./ώρα. Η τεχνολογία για να επιτευχθεί αυτό είναι ήδη διαθέσιμη και αποτελεί ένα χαμηλού κόστους τρόπο για την άμεση μείωση των εκπομπών CO2 αναφέρεται συμπληρωματικά στο παραπάνω έγγραφο.


H Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει προτείνει την περιστολή των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα στην κατηγορία των van και των ελαφρών φορτηγών στα 175γρ./χλμ. έως το 2016, μείωση που αντιστοιχεί σε 14% συγκριτικά με το εν ισχύ πλαίσιο το οποίο θεσμοθετήθηκε το 2007 και προέβλεπε το πλαφόν εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα στη συγκεκριμένη κατηγορία στα 203γρ./χλμ.






auto.in.gr