CR-Z: To πράσινο μέλλον της Honda
Μια ακόμη φιλική προς το περιβάλλον πρόταση έρχεται να προσθέσει η Honda στην γκάμα της μετά και την παγκόσμια πρεμιέρα ενός υβριδικού coupe μικρομεσαίων διαστάσεων.
2
Την πολύχρονη εξειδίκευσή της στην εξέλιξη και την παραγωγή υβριδικών προτάσεων μας υπενθυμίζει η Honda, επιλέγοντας το Detroit για την παγκόσμια πρεμιέρα του CR-Z.
Ενός φιλικού προς το περιβάλλον coupe 2+2 θέσεων, που προσαρμόζει τα αναγνωρισμένα πλεονεκτήματα της υβριδικής τεχνολογίας στα μέτρα ενός οδηγοκεντρικού και σε κάθε περίπτωση δυναμικού τετράτροχού.
Όπως ήταν αναμενόμενο πίσω από τις καλοσχεδιασμένες μεταλλικές επιφάνειες του CR-Z συναντάμε επιλογές που ο Ιάπωνας κατασκευαστής συνηθίζει να χρησιμοποιεί στις υβριδικές του προτάσεις.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί ο κινητήρας βενζίνης 1,5 λίτρων τεχνολογίας i-VTEC, ο οποίος και συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα, αποδίδοντας 124 ίππους και 174 Nm ροπής.
Για πρώτη φορά σε μια υβριδική πρόταση η κίνηση μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων, με το γνωστό -από την παρουσία του στο Civic IMA και στο Insight- CVT (κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων) να διατίθεται αυτή τη φορά στον προαιρετικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου.
Σύμφωνα με την ιαπωνική φίρμα, ο υβριδικός συνδυασμός παράλληλης διάταξης (ΙΜΑ) καταναλώνει μόλις 5 λίτρα καυσίμου για κάθε 100 χιλιόμετρα, ενώ οι εκπομπές CO2 φτάνουν τα 117 γρ/χλμ.
To CR-Z πρόκειται να διατεθεί στην αμερικανική αγορά το καλοκαίρι του 2010, μετά και την πρεμιέρα της ευρωπαϊκής εκδοχής του τον Μάρτιο του ίδιου χρόνου στην Γενεύη.
auto.in.gr
- Ακρίβεια: Η ημέρα της Μαρμότας για τους καταναλωτές
- Αρκάς: Η καλημέρα των Χριστουγέννων με ευχές
- Σομαλία: Διεξάγονται οι πρώτες άμεσες εκλογές από το 1969
- «Toxic»: Ένας άντρας, μια γυναίκα, ένας θανατηφόρος ιός – Το ψυχολογικό θρίλερ έρχεται στο θέατρο Αργώ
- Κατώτατος μισθός: Προς νέα αύξηση κατά 40 ευρώ τον Απρίλιο του 2026
- «Ο Ναν μοιάζει να προσπαθεί να στείλει κόσμο στο νοσοκομείο»
