2

Την πολύχρονη εξειδίκευσή της στην εξέλιξη και την παραγωγή υβριδικών προτάσεων μας υπενθυμίζει η Honda, επιλέγοντας το Detroit για την παγκόσμια πρεμιέρα του CR-Z.



Ενός φιλικού προς το περιβάλλον coupe 2+2 θέσεων, που προσαρμόζει τα αναγνωρισμένα πλεονεκτήματα της υβριδικής τεχνολογίας στα μέτρα ενός οδηγοκεντρικού και σε κάθε περίπτωση δυναμικού τετράτροχού.



Όπως ήταν αναμενόμενο πίσω από τις καλοσχεδιασμένες μεταλλικές επιφάνειες του CR-Z συναντάμε επιλογές που ο Ιάπωνας κατασκευαστής συνηθίζει να χρησιμοποιεί στις υβριδικές του προτάσεις.



Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί ο κινητήρας βενζίνης 1,5 λίτρων τεχνολογίας i-VTEC, ο οποίος και συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα, αποδίδοντας 124 ίππους και 174 Nm ροπής.



Για πρώτη φορά σε μια υβριδική πρόταση η κίνηση μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων, με το γνωστό -από την παρουσία του στο Civic IMA και στο Insight- CVT (κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων) να διατίθεται αυτή τη φορά στον προαιρετικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου.



Σύμφωνα με την ιαπωνική φίρμα, ο υβριδικός συνδυασμός παράλληλης διάταξης (ΙΜΑ) καταναλώνει μόλις 5 λίτρα καυσίμου για κάθε 100 χιλιόμετρα, ενώ οι εκπομπές CO2 φτάνουν τα 117 γρ/χλμ.



To CR-Z πρόκειται να διατεθεί στην αμερικανική αγορά το καλοκαίρι του 2010, μετά και την πρεμιέρα της ευρωπαϊκής εκδοχής του τον Μάρτιο του ίδιου χρόνου στην Γενεύη.


auto.in.gr