Οι δύο εργοστασιακές ομάδες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, Citroen και Ford, βρίσκονται στο τελικό στάδιο κατασκευής των νέων αγωνιστικών Fiesta και DS3 του 2011, του έτους της ριζικής αλλαγής των κανονισμών. Τα νέα World Rally Cars θα βασίζονται στις προδιαγραφές τεχνικών κανονισμών της κατηγορίας Super 2000, αλλά θα έχουν κινητήρα 1.6 Turbo.


Οι δύο ομάδες ακολουθούν διαφορετική στρατηγική. Η Ford έχει ήδη ξεκινήσει δοκιμές με την πρώτη έκδοση του Fiesta S2000, το οποίο θα διαθέτει σε ιδιώτες του χρόνου για το WRC Cup. Έτσι, θα εξελίσσει και μέσω των αγώνων και με τις δοκιμές, την WRC έκδοση του Fiesta για το 2011.


Η Citroen δεν έχει, προς το παρόν, εκφράσει την ίδια τακτική και φαίνεται ότι θα ακολουθήσει δικό της, αυτόνομο και εξαντλητικό, πρόγραμμα δοκιμών του DS3 WRC το 2010. Αλλωστε, ανέκαθεν η γαλλική ομάδα κατέβαζε το νέο της αυτοκίνητο στα ράλι μόνο όταν αυτό ήταν απολύτως έτοιμο.


Ο Sebastien Loeb πρόσφατα βρέθηκε στο εργοστάσιο της Citroen και παρακολούθησε την πρόοδο της κατασκευής του DS3 WRC. Κάθισα στο αυτοκίνητο για να ελέγξω τη θέση οδήγησης. Υπήρχε μόνο το πλαίσιο, αλλά είναι όμορφο όσο και η έκδοση δρόμου, είπε ο Γάλλος.


Ανυπομονώ να το οδηγήσω για πρώτη φορά. Είναι μικρό και πλατύ κι έτσι θα είναι διασκεδαστικό στην οδήγηση. Ο κινητήρας 1.600 κ.εκ. Turbo θα του δώσει αρκετή ισχύ, αν και η ροπή θα είναι λιγότερη. Είναι μεγάλο το κίνητρο της πρόκλησης να εξελίσσεις νέο αυτοκίνητο.


auto.in.gr