Στο Διαδίκτυο, όχι στην TV, στρέφονται οι διαφημιζόμενοι
Στο Διαδίκτυο, για πρώτη φορά περισσότερο απότι στην τηλεόραση και στον Τύπο, εμπιστεύτηκαν την προβολή τους οι διαφημιζόμενοι στη Μ.Βρετανία, καθιστώντας την αγορά αυτή την πρώτη στην οποία παρατηρεί
Στο Διαδίκτυο, για πρώτη φορά περισσότερο απ’ότι στην τηλεόραση και στον Τύπο, εμπιστεύτηκαν την προβολή τους οι διαφημιζόμενοι στη Μ.Βρετανία, καθιστώντας την αγορά αυτή την πρώτη στην οποία παρατηρείται στροφή των διαφημιζόμενων online.
To 23,5% (1,75 δισ. στερλίνες) των συνολικών διαφημιστικών δαπανών στην χώρα πήγε στο Ίντερνετ, ποσοστό μεγαλύτερο από αυτό που κέρδισε η TV, σύμφωνα με την διετή αναφορά της IAB (Internet Advertising Bureau). Έτσι, το Ίντερνετ για πρώτη φορά στην ιστορία του ξεπερνά την τηλεόραση -παράλληλα την τελευταία διετία, η επένδυση στην τηλεοπτική διαφήμιση μειώθηκε κατά 17%. Αν και η μεγέθυνση της διαφήμισης στο Διαδίκτυο έχει επιβραδυνθεί σε σχέση με το 21% που είχε παρατηρηθεί το πρώτο εξάμηνο του 2008, το Ίντερνετ τα κατάφερε καλύτερα από την τηλεόραση, τον Τύπο και το ραδιόφωνο καταλήγει η αναφορά των PricewaterhouseCooper και το World Advertising Research Centre.
- Γιουβέντους – Πάφος FC 2-0: Οι Ιταλοί «λύγισαν» τους μαχητικούς Κύπριους, με δύο γκολ σε έξι λεπτά
- Υπερθέαμα: Όλα τα γκολ της 6ης αγωνιστικής της League Phase του Champions League (vids)
- Μπενφίκα – Νάπολι 2-0: «Ζωντανοί» για πρόκριση οι «Αετοί» (vid)
- Λεβερκούζεν – Νιουκάστλ 2-2: Ο Γκριμάλντο στο 88΄ έστειλε την Μπάγερ στους 9 βαθμούς πριν το Καραϊσκάκη
- Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Πέμπτη 11.12.2025]
- «Καμπανάκι» Πάουελ για πληθωρισμό και αγορά εργασίας
