O Giancarlo Fisichella στη Ferrari
Ο Ιταλός αποδέχθηκε την πρόταση της Scuderia για μια αγωνιστική θέση (αντί του Luca Badoer) στα πέντε εναπομείναντα GP του 2009 - συμφωνία που πιθανώς θα του εξασφαλίσει και τη θέση του δοκιμαστή στο Μαρανέλο το 2010.
Ο Giancarlo Fisichella θα αντικαταστήσει τον Luca Badoer στη δεύτερη Ferrari από το Ιταλικό Grand Prix (13/09) και για τους επόμενους τέσσερις αγώνες για το τέλος της φετινής χρονιάς της Formula 1, όπως επιβεβαίωσε δημοσίως η -πρώην, πλέον- ομάδα του Ρωμαίου οδηγού, Force India.
Η Ferrari έμαθε την περασμένη Τρίτη (01/09) από τους ιατρούς του Felipe Massa ότι ο Βραζιλιάνος οδηγός δεν θα είναι σε θέση να επιστρέψει στο κόκπιτ μέχρι το τέλος του φετινού πρωταθλήματος, στις αρχές Νοεμβρίου. Αμεσα η Scuderia προσέγγισε τον Giancarlo Fisichella.
Ο ιταλικός Τύπος έγραψε ότι η Ferrari είχε επαφές και με τον Robert Kubica, που αναζητά ομάδα μετά την ανακοίνωση της BMW ότι θα αποχωρήσει στο τέλος του 2009. Ωστόσο στο Μαρανέλο δεν ήθελαν έναν οδηγό που θα οδηγούσε για δύο μήνες για την ομάδα και έπειτα θα έφευγε, έχοντας διαπιστώσει λεπτομέρειες για τη Scuderia. Αντιθέτως, φημολογείται ότι ο G. Fisichella θα παραμείνει του χρόνου στο Μαρανέλο, στη θέση του δοκιμαστή.
Ο δοκιμαστής της Force India Vitantonio Liuzzi, που έχει εκκινήσει 39 Grands Prix με τις Red Bull Racing και Scuderia Toro Rosso, προβάλλει ως ο επικρατέστερος υποψήφιος για τη θέση του G. Fisichella στη Μόντσα.
Για κάθε Ιταλό οδηγό μια αγωνιστική θέση στη Ferrari είναι μακροχρόνιο όνειρο και κανείς δεν πρέπει να σταθεί εμπόδιο είπε ο ιδιοκτήτης της Force India, Vijay Mallya. Επιπλέον, η συμφωνία θα εξασφαλίσει το μέλλον του Giancarlo με τη Ferrari και θα ήταν λανθασμένο να βάζαμε κάτι τέτοιο σε κίνδυνο, ειδικά δεδομένης της ιδιαίτερα σημαντικής συμβολής του Giancarlo στη Force India.
Ο Ινδός αρνήθηκε ότι η απόφασή του να αποδεσμεύσει τον G. Fisichella από το συμβόλαιό του με τη Force India δέχθηκε πιέσεις από το οικονομικό χρέος της ομάδας προς τη Ferrari, χρέος που προέκυψε από την περσινή προμήθεια των ιταλικών κινητήρων.
Δεν έχουμε κάνει καμία οικονομική συμφωνία με τη Ferrari. Αυτή η συμφωνία έγινε για το καλό του Giancarlo και για το καλό του σπορ – είναι θετικός να υπάρχει ένας Ιταλός οδηγός με Ferrari μέσα στη Μόντσα και αυτό μπορεί να βελτιώσει το προφίλ της Formula 1 σε καιρούς δύσκολους.
auto.in.gr
- «Καλά Χριστούγεννα Παναθηναϊκέ μου! Πάντα δίπλα σου»: Το βίντεο της πράσινης ΠΑΕ
- Χειμερινές εκπτώσεις 2026: Πότε ξεκινούν – Πρακτικές συμβουλές για τους καταναλωτές
- Ευρώπη: Δεύτερη από το τέλος η Ελλάδα στους πραγματικούς μισθούς – Οι προβλέψεις για το 2026
- Ο Ντανιέλ Μπενσαΐντ και η επιμονή ότι πολιτική σημαίνει ανατροπή
- Τι ισχύει με το συμβόλαιο του Κλοπ – Μπορεί να επιστρέψει στους πάγκους;
- Σοβαρές ζημιές από τη έντονη κακοκαιρία σε πολυκατοικία στον Άλιμο – Κατέρρευσε μάντρα

