Το ιαπωνικό hatchback αναβαθμίζεται, αφήνοντας πίσω του τα περιττά κιλά που μέχρι σήμερα βάρυναν το μπαρουτοκαπνισμένο σασί του.



Το Impreza αποκτά μια ακόμη έκδοση, ενισχύοντας τους δεσμούς του με το αγωνιστικό παρελθόν της φίρμας.



Ο λόγος για το περιορισμένης παραγωγής WRX STI spec C, που διατίθεται από σήμερα στην ιαπωνική αγορά, αποτελώντας την τελευταία προσθήκη στην γκάμα της Subaru.



Ανάμεσα στις προτεραιότητες του Ιάπωνα κατασκευαστή, βρέθηκε η ο περιορισμός του συνολικού βάρους, γι΄αυτόν ακριβώς τον λόγο το καπό κατασκευάζεται πλέον από αλουμίνιο, το μέγεθος της μπαταρίας περιορίστηκε, τη θέση της ρεζέρβας πείρε το κιτ επισκευής ελαστικών καιοι γυάλινες επιφάνειες των θυρών αντικαταστάθηκαν από συνθετικές.



Παράλληλα ο εξακύλινδρος boxer κινητήρας των 2,5 λίτρων απέκτησε νέα κεντρική μονάδα διαχείρισης, ενώο υπερσυμπιεστής καυσαερίων με τον οποίο εξοπλιζόταν αναβαθμίστηκε.



Βελτιωμένες, σε σχέση πάντα με το παρελθόν, είναι οι αναρτήσεις, η αντλία καυσίμου και το μηχανικό, πλέον, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης του πίσω άξονα.



Παρά τις εκτεταμένες παρεμβάσεις, η ισχύς του κινητήρα έχει διατηρηθεί στους 308 ίππους, όπως άλλωστε και η μέγιστή ροπή, η οποία αγγίζει τα 422 Nm.



Μόλις 900 Ιmpreza WRX STI spec C θα περάσουν στην παραγωγή και θα διατεθούν, όπως είναι φυσικό, στην τοπική αγορά.


auto.in.gr