Η αποδέσμευση του επικεφαλής αεροδυναμιστή John Iley, σε συνδυασμό με τις πρώτες δοκιμές του -υπό κλίμακα- πρωτογενούς μοντέλου της νέας Ferrari F1 στην αεροσήραγγα αυτές τις μέρες, αποδεικνύουν ότι η Scuderia έχει πλέον στρέψει πλήρως την προσοχή της στο μονοθέσιο του 2010, με το οποίο ευελπιστεί να πρωταγωνιστήσει ξανά.


Ο John Iley, τον οποίο η Ferrari απέκτησε το 2004 από τη Renault F1, σύμφωνα με την εφημερίδα Gazzetta dello Sport κρίθηκε υπαίτιος του προβλήματος της F60 στην αεροδυναμική – συγκεκριμένα για τη μη παραγωγή αρκετής αρνητικής άντωσης.


Τις ευθύνες του J. Iley στο τμήμα αεροδυναμικής δεν αποκλείεται να αναλάβει ο Νικόλας Τομπάζης, ο οποίος κατείχε στο Μαρανέλο ακριβώς αυτή τη θέση, του επικεφαλής αεροδυναμιστή, πριν προαχθεί σε Επικεφαλής Σχεδιαστή, δίπλα στον τεχνικό διευθυντή Aldo Costa.


Όλα δείχνουν ότι ο βαρύς ανασχεδιασμός της Ferrari F60 για το GP Ουγγαρίας της προσεχούς Κυριακής (26/07) θα είναι και το τελευταίο μεγάλο φετινό σύνολο τροποποιήσεων. Ο ανασχεδιασμός περιλαμβάνει νέο δάπεδο, πίσω πτέρυγα και πίσω ανάρτηση.


Έχουμε ήδη ξεκινήσει τη δουλειά στο νέο πρόγραμμα [του 2010] και τις επόμενες εβδομάδες, αν όχι μέρες, θα μετατοπίσουμε την προσοχή μας σε αυτό, για να διασφαλίσουμε ότι δεν θα χάσουμε χρόνο δήλωσε ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari, Stefano Domenicali.


Ακριβώς επειδή δεν θα τροποποιηθούν οι τεχνικοί κανονισμοί του χρόνου, η αφοσίωση στο 2010 δεν αποτελεί μια εργασία που θα ξεκινήσει εν λευκώ, αλλά στηρίζεται στην μετεξέλιξη του φετινού μονοθεσίου. Το πιο σημαντικό φέτος είναι να καταλάβουμε τι συμβαίνει στο αυτοκίνητό μας σε διαφορετικές συνθήκες με διαφορετικά ελαστικά, συμπλήρωσε ο Ιταλός.


auto.in.gr