Στην ανάγκη παραγωγής φιλικών προς το περιβάλλον τετράτροχων καλείται να ανταποκριθεί η Hyundai, ακολουθώντας το υβριδικό παράδειγμα που πρώτοι έδωσαν οι Ιάπωνες κατασκευαστές.



Από σήμερα η κορεατική φίρμα διαθέτει στην τοπική αγορά την υβριδική εκδοχή του Elantra LPI, η οποία χρησιμοποιεί ως καύσιμη ύλη το υγραέριο (LPG). Τονκινητήραεσωτερικής καυσής συνοδεύει ένα ηλεκτρικό μοτέρκαι οισυσσωρευτές ιόντων-λιθίου



Σύμφωνα με τον Κορεάτη κατασκευαστή, η συγκεκριμένη έκδοση του Elantra διανύει την απόσταση των 17,8 χιλιομέτρων με ένα μόλις λίτρο LPG, ενώ μεταφράζοντας το κόστος του ενός λίτρου βενζίνης στην αντίστοιχη ποσότηταυγραερίου, η απόσταση αυτή αυξάνεται στα 38,5 χιλιόμετρα.



Παράλληλα,οι εκπομπές CO2 φτάνουν μόλις τα 99 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο, γεγονός που καθιστά την κορεατική πρόταση συμβατή με τις αυστηρότερες προδιαγραφές εκπομπής ρύπων στην πολιτεία της Καλιφόρνια.



Η Hyundai στοχεύει στην πώληση 7.500 μονάδων μέχρι το τέλος του χρόνου στην Κορέα και στον διπλασιασμό του αριθμού αυτού το 2010, χωρίςνα έχει γίνει μέχρι σήμερα γνωστό αν το υβριδικό Elantra θα περάσει τα σύνορα της τοπικής αγοράς.



Αλλωστε, μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του 2010 αναμένεται και η υβριδική εκδοχή του Hyundai Sonata, η οποία ωστόσο θα εξοπλίζεται με κινητήρα βενζίνης.



Η στροφή της Hyundai στα υβριδικά οχήματα απαντά στην προσπάθεια των Honda και Toyota να μεταφέρουν τη συγκεκριμένη τεχνολογία σε mainstream προτάσεις, απειλώντας το μερίδιο της κορεατικής φίρμας στις αγορές που δραστηριοποιείται.

auto.in.gr