MotoGP: Η ωρίμανση και αναγέννηση του Jorge Lorenzo
Τα σφοδρά ατυχήματα του 2008 και η αλλαγή ελαστικών παρουσιάζουν φέτος έναν πολύ διαφορετικό Jorge Lorenzo, που θα προσπαθήσει να μείνει κοντά στους C. Stoner και V. Rossi με πιο ορθολογικό (και ασφαλή) τρόπο.
Η προσγείωση του Jorge Lorenzo από κάθε σφοδρό του high-siding στους πρώτους περσινούς αγώνες του MotoGP ήταν μαζί και μια προσγείωση στην πραγματικότητα από την έπαρση που συνόδευε το ντεμπούτο του Ισπανού στο σπορ. Φέτος τίποτα δεν είναι το ίδιο.
Πρώτον, δεν είναι ίδια η νοοτροπία του αναβάτη της Yamaha – οι τρομακτικές του πτώσεις δείχνουν να τον ωρίμασαν στις δηλώσεις του, στην προσέγγισή του, στο πότε και πόσο να πιέζει τη Μ1. Δεύτερον, δεν είναι ίδια τα ελαστικά – και όλοι γνωρίζουν τη δυσκολία της μετάβασης από τα Michelin στα Bridgestone.
Όμως, ο Ισπανός κατάφερε να βρει μια ρύθμιση στις δοκιμές του Κατάρ που εντυπωσίασε ακόμα και τον ίδιο, κάνοντάς τον ταχύτερο κατά ενάμισι δευτερόλεπτο από τη μια μέρα στην άλλη! Δεν ήταν εύκολο στην αρχή, αλλά τώρα έχω αρχίσει να κάνω καλούς χρόνους με τα Bridgestone, λέει.
Και συνεχίζει: Η τελευταία μέρα στο Κατάρ και οι δύο ημέρες στη Χερέθ ήταν καλές. Τα νέα ελαστικά είναι πολύ διαφορετικά από εκείνα που χρησιμοποιούσα πέρσι, αλλά σταδιακά τα συνηθίζω. Το μπροστινό Bridgestone είναι εντυπωσιακό και στα φρένα νιώθεις τη διαφορά.
Πιστεύω ότι η Dorna πήρε τη σωστή απόφαση (σ.σ.: να επιβάλλει τη Bridgestone ως αποκλειστικό προμηθευτή ελαστικών φέτος), αν και αυτό διακόπτει την παράδοση του ανταγωνισμού των ελαστικών. Ελπίζω ότι θα δούμε πιο συναρπαστικούς αγώνες, με περισσότερες προσπεράσεις.
Σχετικά με την δική του ωρίμανση, ο Ισπανός συνεχίζει: Προφανώς έχω περισσότερη εμπειρία μετά από όσα πέρασα πέρσι. Την προηγούμενη χρονιά αισθανόμουν καλά από την αρχή και έπαιρνα καλά αποτελέσματα άμεσα. Αλλά τα ελαστικά ήταν πολύ σημαντικός παράγοντας. Όταν δούλευαν καλά ήμουν ανταγωνιστικός, αλλά όταν δεν δούλευαν άρχιζα να έχω ατυχήματα καθώς χρειάστηκε χρόνος για να καταλάβω ότι πρέπει να προσαρμόσω την οδήγησή μου στις συνθήκες.
Μιλώντας για τη χρονιά που ξεκινά στο Κατάρ την Κυριακή (12/04), ο J. Lorenzo καταλήγει: Ο βασικός μου στόχος είναι να βελτιώσω την 4η θέση που κατέκτησα στην περσινή βαθμολογία. Είναι ένας καλός στόχος, να βελτιώνεσαι ως αναβάτης κάθε χρονιά. Έχω περισσότερη εμπειρία και όλοι περιμένουν να είμαι γρήγορος.
Ξέρω πια την κατηγορία και τη μοτοσικλέτα και αυτό θα με βοηθήσει πολύ, αλλά η κατάκτηση του τίτλου είναι κάτι πολύ περίπλοκο. Φέτος δεν έχω την πολυτέλεια να παίρνω ρίσκα, όπως πέρσι. Η Yamaha σίγουρα δεν θα αποδεχθεί έξι ή επτά μεγάλα ατυχήματα και φέτος.
Ποια είναι ακριβώς η στάση της Yamaha απέναντι στον Ισπανό; Ο διευθυντής της ομάδας του, Daniele Romagnoli, λέει: Υπάρχει μια απόσταση μεταξύ των Stoner / Rossi και του Jorge, αλλά ακολουθούμε από κοντά. Αν ο Jorge καταφέρει να τελειώσει το πρωτάθλημα πίσω τους θα είναι σπουδαίο αποτέλεσμα και μεγάλη βελτίωση.
auto.in.gr
- Μπενφίκα – Σπόρτινγκ 1-1: Χωρίς νικητή το ντέρμπι της Λισαβόνας
- ΗΠΑ: Η κυβέρνηση Τραμπ θα επεκτείνει την ταξιδιωτική απαγόρευση για πολίτες πάνω από 30 χωρών
- Μάιντς – Γκλάντμπαχ 0-1: Ο Ντα Κόστα καταδίκασε την ομάδα του
- Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Σάββατο 06.12.2025]
- Αταμάν: «Ήμασταν χάλια, δεν αξίζαμε τη νίκη»
- Λιγότερη δουλειά, περισσότερος τζόγος για την Gen Z

