Την πρώτη του pole position με τα ελαστικά της Bridgestone κατέκτησε ο Dani Pedrosa της εργοστασιακής Repsol Honda στη Sepang, ενόψει του MotoGP Μαλαισίας, 17ου και προτελευταίου αγώνα του φετινού πρωταθλήματος, που θα διεξαχθεί το πρωί της Κυριακής (19/10, 09:00 π.μ.).

Ο Ισπανός εξασφάλισε την πρώτη θέση της εκκίνησης στα τελευταία δευτερόλεπτα των δοκιμών κατάταξης, σε μια πίστα που δεν είχε στεγνώσει απόλυτα από την πρωινή καταιγίδα. Εκμεταλλευόμενος όλο και πιο στεγνή άσφαλτο, έκανε έναν εκθαμβωτικό γύρο, που άφησε τον Valentino Rossi τέσσερα δέκατα μακριά, στη δεύτερη θέση.

Την πρώτη σειρά της εκκίνησης κλείνει ο Jorge Lorenzo, που αποδεικνύει ότι οι συνθήκες στην πίστα της Μαλαισίας βοηθούν και τα ελαστικά της Michelin, εκτός από τα Bridgestone των δύο πρώτων.

Στην ίδια μάχη της pole position βρέθηκαν στα τελευταία λεπτά και οι Nicky Hayden και Colin Edwards, οι οποίοι ήταν οι μόνοι πλην των τριών πρώτων που κατάφεραν να κινηθούν σε κορυφαίο ρυθμό. Από την έκτη θέση και πίσω ακολουθεί το… χάος, το οποίο προκάλεσε η εναλλασσόμενη πρόσφυσης της ασφάλτου της Sepang.

Ο πρώτος από τους υπόλοιπους, Andrea Dovizioso, είναι σχεδόν 1,3 δευτερόλεπτο μακριά! Απρόσμενα, μέσα σε αυτή την ομάδα αναβατών βρέθηκε και ο Casey Stoner, ο οποίος θα αναγκαστεί να εκκινήσει από την έβδομη θέση.

Ο Αυστραλός δεν αντιμετώπισε κάποιο πρόβλημα με τη Ducati, απλώς έπειτα από λάθος υπολογισμό δεν πρόλαβε να κάνει τον προγραμματισμένο του τελευταίο γύρο, ο οποίος αναμφίβολα θα τον έβαζε στη μάχη των κορυφαίων. Εφυγε από τα pits πολύ αργά και (για είκοσι δευτερόλεπτα) δεν πρόλαβε να περάσει από τη γραμμή εκκίνησης πριν πέσει η καρό σημαία. Από την ώρα που είχε σημειώσει τον ταχύτερό του γύρο μέχρι το τέλος, η πίστα είχε στεγνώσει τόσο που η διαφορά του από τον Pedrosa τελικά πλησίασε το ενάμισι δευτερόλεπτο. Πλασματική, όπως εξελίχθηκαν τα πράγματα.

Η πίστα άλλαζε διαρκώς. Επρεπε να είσαι ξύπνιος και να κάνεις διαρκώς αλλαγές στη μοτοσικλέτα και στα ελαστικά είπε ο είπε στο τέλος ο Dani Pedrosa και συνέχισε: Η πρώτη μου pole με τα Bridgestone είναι καλή για μένα, διότι στους πρώτους μου αγώνες με τα νέα μου ελαστικά πάσχιζα λίγο στις δοκιμές κατάταξης κατέληξε ο Ισπανός, λίγο μετά την κατάκτηση της δεύτερης φετινής του pole.

Αντίστοιχα με τον Pedrosa, έτσι και ο Rossi εξήρε τον τρόπο που λειτούργησε η Yamaha, βγάζοντάς τον πάντοτε στην πίστα με τις σωστές ρυθμίσεις και τα σωστά ελαστικά στις εναλλασσόμενες συνθήκες της ασφάλτου. Δουλέψαμε καλά και επίσης ήμασταν και τυχεροί, διότι αυτές οι δοκιμές κατάταξης δεν είχαν να κάνουν μόνο με την ταχύτητα αλλά και με τη στρατηγική. Είμαι χαρούμενος που γύρισα στην πρώτη σειρά της εκκίνησης μετά από δύο αγώνες, συγχαρητήρια στον Dani, είπε ο γιατρός.

MOTOGP ΜΑΛΑΙΣΙΑΣ 2008

ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ

1. Dani Pedrosa Repsol Honda 2:01.548
2. Valentino Rossi Fiat Yamaha +0.409
3. Jorge Lorenzo Fiat Yamaha +0.623
4. Nicky Hayden Repsol Honda +0.644
5. Colin Edwards Tech3 Yamaha +0.697
6. Andrea Dovizioso JiR Honda +1.288
7. Casey Stoner Ducati +1.405
8. Loris Capirossi Suzuki +1.530
9. Randy de Puniet LCR Honda +1.562
10. John Hopkins Kawasaki +1.636
11. Chris Vermeulen Suzuki +1.723
12. James Toseland Tech3 Yamaha +1.734
13. Anthony West Kawasaki +1.844
14. Marco Melandri Ducati +2.287
15. Shinya Nakano Honda Gresini +2.453
16. Sylvain Guintoli Alice Ducati +2.830
17. Alex de Angelis Honda Gresini +3.131
18. Nobuatsu Aoki Suzuki +3.287
19. Toni Elias Alice Ducati +3.572

auto.in.gr